شنبه 25 دی 1395 - 12:11

مرگ 4 نفر در کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت!/ 3 زن در میان جان باختگان

گروه حوادث – طی 24 ساعت گذشته 4 مورد تصادف منجر به مرگ عابر پیاده در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، این حوادث که در یاسوج، گچساران و باشت اتفاق افتاده اند، باعث مرگ 4 نفر شده است که  3 نفر از این افراد زن بوده اند و هویت یک نفر دیگر اعلام نشده است.

در  حادثه اول ظهر جمعه در کیلومتر 2 محور یاسوج به سی‌سخت یک دستگاه خودرو پژو 405 با عابر پیاده برخورد کرد که در این حادثه یک زن 40 ساله در حین اعزام به بیمارستان فوت کرد.

در حادثه بعدی نیز که عصر جمعه به وقوع پیوست برخورد یک ماشین با عابر پیاده در شهر یاسوج خبر که یک خانم بود باعث شد تا این این خانم در بیمارستان به علت شدت جراحات فوت کند.

عصر جمعه بازهم مرگ آور بود و تصادف ساعت 19 در محور گچساران به باشت و در نزدیکی روستای خان احمد باعث مرگ عابر پیاده شد.

در آخرین مورد نیز ساعت 6 صبح امروز یک عابر پیاده در اثر برخورد با یک دستگاه وانت‌بار در مرکز شهر گچساران فوت کرد که این عابر پیاده یک خانم 80 ساله بود.

بر اساس این گزارش، در حادثه اول علت حادثه عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده سواری پژو 405 عنوان شده است و در حادثه بعد نیز راننده خودرو پس از تصادف مرگبار از صحنه حادثه متواری شده است.

علت حادثه سوم نیز بی احتیاطی راننده پراید و عدم توجه به جلو بیان شده است و هنوز از علت آخرین حادثه اعلام نشده است.

به گزارش «بویر نیوز»، استانداردسازي گذرگاه هاي عابر پياده و فرهنگ سازی برای رانندگان و عابران دو موضوع مهمی است که بنظر می رسد مغفول مانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213208
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بخشیان گفت:

    دیروزصحنه تصادف من ازده متری دیدم  هرچی این خانم خودش باسرعت ازپژوردکردامااینقدسرعت بالابودکه مجال نداد وزن بدبخت چنان به شدت پرت شدکه ماحتی نتونستیم تصورش کنیم واقعاچنین رانندگانی مستحق اعدام هستن مثل آب خوردن 

دیدگاه شما