جمعه 24 دی 1395 - 19:25

پروژه های مهم شهرداری یاسوج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد(+تصاویر)

برای نخستین بار 100 طرح و پروژه عمران شهری دراین شهر، دارای پیوست مدیریت جهادی واقتصاد مقاومتی شده است .

شهردار یاسوج گفت : برای نخستین بار 100 طرح و پروژه عمران شهری دراین شهر، دارای پیوست مدیریت جهادی واقتصاد مقاومتی شده است .

به گزارش بویرنیوز؛ مهندس محمد علی جاوید روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه درمصلی یاسوج افزود : این پروژه ها تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره برداری می رسند .

وی اظهار داشت : کلیه این پروژه ها توسط سازمان های زیرمجموعه شهرداری وبا بهره گیری از دانش وتجهیزات روز و داخلی انجام می شود .

photo_2017-01-03_15-50-39

شهرداریاسوج به تشریح مدیریت جهادی پرداخت وگفت:ازشاخص های مدیریت جهادی انجام کارشبانه روزی جهت رضایت خداوند و کارکردن برای شهروندان بدون توجه به گرایش هاست .

وی کارتیم مدیریتی شهرداری و سازمان های وابسته را به جهادسازندگی دردوران اوائل انقلاب اسلامی مقایسه کرد وافزود: اعتقاد دارم شهرداری یاسوج به صورت جهادی برای رفع همه معضلات شهری یاسوج شبانه روزی تلاش می کند و به لطف خداپیشتازاست.

شهردار یاسوج با بیان اینکه براساس قانون شهرداری ها موظفند هرشش ماه یک بار به شهروندان در خصوص عملکرد حوزه شهری گزارش دهند گفت : رضای خداوند ، رضایتمندی شهروندان و ارتقاء شاخص های شهری ازجمله مولفه هایی است که در حوزه شهری یاسوج دنبال می شود .

وی افزود: شهروندان در برنامه ریزی شهری جایگاه  ویژه ای دارند و تلاش شهرداری یاسوج برخورداری مناطق کم برخوردار از امکانات شهری است .

وی ادامه داد : بررسی ها نشان می دهد که با تلاش همه مجموعه شهرداری فاصله شاخص های با سایر مراکز استانها درحال کم شدن است .

photo_2017-01-03_15-50-26

شهردار یاسوج از آغاز بهره برداری از 8 پروژه عمران شهری دراین شهرخبر داد وافزود : این پروژه ها که در نوع خود برای نخستین بار اجرا می شود درجهت ایجاد نشاط اجتماعی ، رفاه شهروندی ، آسایش بیشتر، ارتقاء خدمات شهری و فراهم کردن زمینه پاسخگویی مطلوب به شهروندان است.

جاوید تصریح کرد : بهره برداری از نخستین بوستان بانوان یاسوج با حضورمعاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده از جمله این پروژه هاست .

وی تصریح کرد : این پروژه تقدیم به مادران شهیدی است که نقش اصلی در سرنوشت تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دارند .

وی افزود : درهمین مجموعه ساختمان مدیریت امور بانوان راه اندازی می شود تا به مسایل و مشکلات حوزه زنان پرداخته شود .

شهرداری یاسوج به سامانه 137 اشاره کرد و گفت : سامانه 137 در راستای پاسخگویی فوری به نیاز شهروندان درکلیه امور مربوط به حوزه شهری است .

وی اظهار داشت: این سامانه قادر است درتمام مدت شبانه روز درخدمت شهروندان و پیگیری مشکلات آنان باشد .

photo_2017-01-03_15-50-16

شهرداریاسوج درخصوص بزرگترین نمایشگاه شهری گفت : این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و حذف واسطه ها و دلالان درهسته مرکزی شهردر حال احداث است .

وی افزود : مجموعه مذکور درگستره 17 هزارمترمربع فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد .

جاوید به معابرشهری یاسوج اشاره کرد وگفت : نهضت آسفالت معابر از ماهها قبل شروع شده و حرکتی درجهت رفاه وآسایش شهر وزیبایی آن است .

وی تصریح کرد : درسه ماه گذشته 45 هزار مترمربع ازمعابرشهری یاسوج آسفالت شده است .

photo_2017-01-03_15-51-00

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213097
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بابکانی گفت:

    احسنت بر دکتر جاوید الحق ک بهتر از بهرامی عمل کردی

  2. امید گفت:

    درود بر جاوید داناوتوانمند

  3. ناشناس گفت:

    هر وقت طرحهاتون عملی شد حتما بیایید در موردش برامون سخنرانی کنید البته اگ…

  4. یاسیچ گفت:

    جونت کنم مرد گرون

دیدگاه شما