سه شنبه 21 دی 1395 - 0:27

کلنگ‌زنی پروژه ی حیاتی شهر یاسوج در دهه فجر

در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه اضطراری آب یاسوج همزمان با دهه فجر تأکید کرد.

به گزارش بویر نیوز، صبح امروز نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و به ریاست سید موسی خادمی استاندار برگزار شد.

در این نشست یکی از دستگاه‌هایی که مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص آن مورد بررسی قرار گرفت آب و فاضلاب شهری بود.

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان در این نشست با بیان اینکه تعداد 7 پروژه جز مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان است، اظهار کرد: یکی از این مصوبات ایجاد تصیفه‌خانه آب شهر یاسوج است.

این مسؤول با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است، تصریح کرد: این پروژه فاقد ردیف است و هنوز هم مبلغی برای آن ابلاغ نشده است.

لدنی‌نژاد افزود: مطالعات مرحله اول آن انجام شده است و مطالعات مرحله دوم هم انجام شده و مناقصه آن نیز در حال انجام است که تلاش می‌کنیم کلنگ‌زنی آن هر چه زودتر انجام شود.

به گزارش فارس استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه برای شهر یاسوج بسیار حیاتی است، اظهار کرد: از چندین ماه پیش مکررا گفته‌ایم که این پروژه باید در دهه فجر کلنگ‌زنی شود و به همین دلیل باید این پروژه در موعد مقرر به هر ترتیب کلنگ‌زنی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212835
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما