سه شنبه 21 دی 1395 - 0:11

برگزاری مجلس ترحیم آیت‌الله رفسنجانی در دهدشت

خبرگزاری فارس: برگزاری مجلس ترحیم آیت‌الله رفسنجانی در دهدشت

فرماندار کهگیلویه گفت: مجلس ترحیم آیت‌الله رفسنجانی فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش بویر نیوز، علی پوزش عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه رحلت عالم مجاهد آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: مجلس ترحیم آن فقید عالیقدر فردا بعد از نماز مغرب و عشا در دهدشت برگزار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این مراسم با حضور مسؤولان و اقشار مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار و یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گرامی داشته می‌شود.

پوزش با بیان اینکه مرحوم آیت الله رفسنجانی از شخصیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل قبل و پس از انقلاب بود افزود: ایشان مخزن اسرار انقلاب و شخصیتی بود که در دوران مبارزات قبل از انقلاب در کنار امام راحل حضور پررنگ داشت.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف یار و یاور رهبری بود گفت: هر جا نیاز به تصمیم‌گیری سخت بود مثل کوهی استوار همیشه وجود داشته است.

پوزش از مرحوم آیت‌الله رفسنجانی به محور و مظهر وحدت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی معتدل و مخالف هرگونه افراط و تفریط بودند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مجاهدت‌های این عالم بزرگوار در راه انقلاب گفت: طی 60 سال رفاقت و یاوری هیچ گاه از رهبری جدا نشدند.

پوزش پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را عاطفی و روشن‌کننده بسیاری از مسایل خواند و افزود: مرحوم آیت‌الله رفسنجانی به رغم پیچ و خم‌های زندگی هیچ گاه از مسیر انقلاب و رهبری خارج نشده و انقلاب و رهبری را با خانواده خود معاوضه نکردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما