دوشنبه 20 دی 1395 - 16:48

تشکیل 10 کمیته خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۱۰ کمیته خدمات سفرهای نوروزی در این استان خبر داد و گفت: از هم اکنون باید آمادگی لازم برای تعطیلات عید نوروز را داشته باشیم.

dsc00196

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان، محمود باقری ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد که با دستورکار ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه نوروز 96 برگزار شد اظهار داشت: ستاد خدمات سفر یک ستاد دائمی است که برای همه ایام سال پیش‌بینی شده و در همه ایام باید مسئولان ذی‌ربط آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران را داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل این ستاد برای تعطیلات نوروز به شکل ویژه، افزود: بر این اساس، 10 کمیته خدمات سفر برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سطح استان تشکیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد این کمیته‌ها را شامل کمیته خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نظارت و تنظیم بازار، رسیدگی به شکایات، خدمات سلامت و محیط زیست، کمیته اسکان، کمیته تبلیغات و کمیته برنامه‌ریزی و آمار عنوان کرد.

باقری عنوان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در آستانه سفر باید آمادگی‌های لازم را کسب کرده و نسبت به زیباسازی چهره شهرها و روستاها اقدام کنند.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از 300 تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزارو 600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم‌نواز مکانی مناسب برای مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه منطقه تنگه مهریان بویراحمد سال‌هاست که مورد توجه گردشگران قرار گرفته، گفت: به منظور رونق گردشگری در این منطقه، برای برخی باغداران مجوزهایی صادر شده است.

باقری تصریح کرد: متاسفانه گاهی مزاحمت‌هایی برای این سرمایه‌گذاران ایجاد شده و یا گاهی یک سری کاربری‌هایی در این منطقه تعریف می‌شود که متناسب با پتانسیل گردشگری منطقه نیست که باید این موضوع پیگیری شود.

dsc00186

dsc00190

dsc00191

dsc00192

dsc00193

dsc00194

dsc00197

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212794
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما