چاپ این برگه

تذکر عدل هاشمی به بی‌توجهی مدیرعامل آبفای شهری استان در حوزه انتخابیه اش

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با اشاره به مشکلات آب شرب حوزه انتخابیه خود گفت: تذکراتی به مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بی‌توجهی به مشکلات آب شرب شهرهای دیشموک، سرفاریاب و سوق داده شده است.

به گزارش بویرنیوز، عدل هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دیداری با مهندس رضا انجم‌شعاع معاون پارلمانی وزیر نیرو داشتیم که باید از معاون وزیر نیرو و آن مجموعه جهت همکاری و به نتیجه رسیدن تأمین آب شرب شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: پیرو مکاتبات چند ماهه ما با وزیر نیرو اصلاح تعرفه برق شهرستان‌های کهگیلویه و چرام نیز از کارهای مهم دیگری بود که انجام شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به مشکلات آب شرب حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: تذکراتی به مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بی‌توجهی  به مشکلات آب شرب شهرهای دیشموک، سرفاریاب و سوق نیز داده شده است.

هاشمی‌پور اذعان کرد: طرح تجمیع ادارات آبفای شهری، روستایی و آب منطقه‌ای جهت استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات به ویژه نیروی انسانی، همچنین جلوگیری از شکاف‌ها، اختلافات و رقابت‌های ناصحیح در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تدابیری اندیشیده شده است تا تصمیمات وزارتخانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شوند و مردم خروجی کارها را مشاهده کنند.