شنبه 7 بهمن 1391 - 15:53

تماس هاس مشکوک در کهگیلویه و بویراحمد+متن مکالمات

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به تازگی سود جویان و مجرمان با ارسال تماس‌های تلفنی و پیامک‌های فریبنده مبنی بر برنده شدن در طرح ” هزاران لبخند “خواستار ارسال اطلاعات بانکی و شخصی افراد می‌شوند، شهروندان فریب تماس‌های تلفنی مشکوک و ناشناس را نخورند.

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان با اعلام این هشدار افزود: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری و تخلیه حساب بانکی خود خبر داد و شیوه فریبش را اینگونه تشریح کرد؛ در چند روز گذشته یک تماس تماس تلفنی و سپس پیامکی داشتم مبنی بر اینکه شما در قرعه کشی بزرگ این دوره از طرح هزاران لبخند (نوید 2 ) برنده جایزه 10000000 ریالی سفرهای زیارتی شده‌اید، لطفا برای چگونگی نحوه دریافت هدایا کد ملی خود را به شماره‌های مستقیم مرکز ارسال و جهت رسیدگی با شماره‌های تلفن همراه و ثابت تماس مشخص حاصل فرمایید.

وی افزود : فرد دریافت کننده پیامک نیز اقدام به ارسال کد ملی خود نموده و کلاهبرداران بلافاصله پیامکی حاوی نام و نام خانوادگی صاحب کد ملی و تعداد خانوار ایشان با نام مرکز آمار ایران به فرد مذکور ارسال و از وی می‌خواهند تا به عابر بانک مراجعه نماید و در صورت واریز نشدن وجه جایزه نسبت به دادن شماره کارت و سایر اطلاعات بانکی لازم اقدام کند تا مبلغ اهدایی به حسابش واریز شود.

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افراد به دلیل نا آگاهی از اینگونه کلاهبرداری‌ها با دادن یکسری اطلاعات بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند که از جایزه خبری نیست و به دام کلاهبرداران افتاده‌اند.

سرهنگ مرتضویان ابراز کرد: شهروندان عزیز دقت داشته باشند در صورتی که از حساب آنها برداشت غیرمجاز اینترنتی صورت پذیرفت در اسرع وقت و سریعا به این پلیس مراجعه و موضوع را اطلاع دهند تا اقدامات لازم در خصوص شناسایی مجرمین توسط کارآگاهان پلیس فتا صورت پذیرد.

وی در پایان هشدار داد: متخلفان و مجرمان اینترنتی آگاه باشند و بدانند که پلیس فتا رسما به صورت محسوس و نامحسوس در فضای مجازی و حقیقی حضوری فعال و گسترده دارد و در جهت شناسایی و برخورد جدی با متخلفین و مجرمین این عرصه تا حصول نتیجه و دستگیری آنها و سپردنشان به دست قانون از هیج کوشش و تلاشی جهت احقاق حقوق شهروندان دریغ نخواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21223
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرشید رحیمی گفت:

    مرسی.جالب بود

  2. کلاغ نیوز گفت:

    جون من خوا اولين كامنت خوم نهام

  3. تنبل گفت:

    گرگداکاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست بارها به این مردم گوشزد شده بابا اینا همش کلکه حقه است گول این قبیل کارها رانخورید ولی کو گوش شنوا

دیدگاه شما