چاپ این برگه

فرصت ارائه توانمندی تعاونی های کهگیلویه و بویراحمد در کشور(+جزئیات)

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون با رویکرد صادرات در هفته آتی در تهران خبر داد .
به گزارش بویرنیوز، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون کشور با رویکرد صادرات از تاریخ 19 لغایت 21 دی ماه سالجاری به مدت سه روز در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد .

baghri-3

وی معرفی توانمندی های شرکت های صادراتی و اتحادیه های تخصصی در توسعه پایدار به مقامات و مسئولان ارشد کشور را یکی از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و افزود : تبادل تجارب موفق تعاونی های کشور از اهداف دیگر این نمایشگاه خواهد بود .

این مسئول اظهار داشت : شناسایی و توسعه بازار با رویکرد صادرات برای کسب و کارهای تعاونی ، تقویت برند تعاونی و ایجاد تعاملات شبکه ای میان تعاونی ها نیز از هدف گذاری های این نمایشگاه خواهد بود .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم آشنایی دانش آموختگان دانشگاهی با بخش تعاون کشور تصریح کرد : آشنایی دانش آموختگان دانشگاهی با مزایا و فرصت های بخش تعاونی و ورود آنها به عرصه های اقتصادی و اجتماعی بخش تعاون از مهمترین دلایل برگزاری نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون بوده است .

باقری توسعه بخش تعاون را در راستای راهبرد ١٢ گانه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصتی برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های بخش تعاون به شمار می رود .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون از سال گذشته پس از سالها وقفه دوباره آغاز به کار کرد افزود : این نمایشگاه  امسال با تمرکز بر امر صادرات به عنوان یکی از دو راهبرد اصلی بخش تعاون در کنار اشتغال و به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارهای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مورد اهتمام ویژه قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه تعاونی هایی که رویکرد و یا توان صادراتی دارند می توانند حضور یابند ، افزود : در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه مهمانانی از کشورهای روسیه و احتمالا لبنان دیدن خواهند کرد .

باقری برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای تعاونی های استان جهت معرفی محصولات تولید خود عنوان کر دو گفت : تعاونی های استان میتوانند با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر معرفی تولیدات خود به بازدیدکنندگان با بازرایابی دقیق سهمی در میزان صادرات کشور ایفا کنند.