چاپ این برگه

کسب رتبه برتر کشوری توسط اتاق بازرگانی یاسوج

به گزارش بویرنیوز؛ در اولین گردهمایی مسئولان و مددکاران جامعه نیکوکاری ابرار در هفتم و هشتم دی ماه 1395 در مرکز جامعه نیکو کاری ابرار، نمایندگی جامعه نیکو کاری ابرار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در بین 22 نمایندگی در سراسر کشور رتبه بر‌تر را کسب کرد.

? مسئول جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی یاسوج از بورس تحصیلی 120 دانش آموز و دانشجوی نیازمند کهگیلویه و بویراحمد ممتاز توسط جامعه نیکوکاری ابرار خبر داد و افزود: سهمیه این استان 500 نفر بوده که مسئولان ابرار از افزایش این تعداد تا یک هزار نفر قول همکاری داده‌اند.

photo_2017-01-03_14-10-18

وی افزود: دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم باید به ترتیب معدل 18 و 17 به بالا داشته باشند تا بتوانند بورس تحصیلی شوند.

? جهانبانی تصریح کرد: نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار در این استان شهریورماه 94 ایجاد شد و تاکنون 120 دانش آموز و دانشجوی ممتاز بورس تحصیلی شده‌اند و به دانش آموزان ماهیانه 100 و دانشجویان 180 هزارتومان پرداخت می‌شود.
مسئول جامعه نیکوکاری ابرار در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هر 6 ماه گزارشی از وضعیت تحصیلی مددجو تهیه می‌شود و در صورتی دانش آموز یا دانشجویی به صورت متوالی بدون عذر موجه افت تحصیلی داشته باشد از بورس خارج می‌شود.

?جهانبانی با تاکید بر اینکه بورس شدگان در صورتی افت تحصیلی نداشته باشند تا آخرین مدارج علمی می‌توانند از مزایا بورس تحصیلی استفاده کنند افزود: در اولین گردهمایی مسئولان و مددکاران جامعه نیکوکاری ابرار در هفتم و هشتم دی ماه 1395 در مرکز جامعه نیکو کاری ابرار، نمایندگی جامعه نیکو کاری ابرار یاسوج در بین 22 نمایندگی در سراسر رتبه بر‌تر را کسب کرد.