دوشنبه 13 دی 1395 - 22:51

اطلاعات لو رفته از مشخصات HTC 11

بویرنیوز- بی شک HTC 11 پرچم دار بعدی اچ تی سی خواهد بود، براساس اطلاعات رسیده این دستگاه قدرتمندی خواهد بود و از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می برد.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل از کلیک، براساس اطلاعات درز کرده HTC 11 پرچم دار بعدی اچ تی سی خواهد بود و این دستگاه از ویژگی های بسیار منحصر به فردی برخوردار خواهد بود. تا کنون اخبار بسیار زیادی به گوش رسیده است و سه منبع متفاوت صحبت هایی در رابطه با HTC 11 ارائه داده اند، براساس اطلاعات درز کرده از ePrice این دستگاه از ضخامت بسیار کمی برخوردار خواهد بود و در ۱۲ ژانویه معرفی می شود و در ۲۴ در فروشگاه ها ارائه می شود. تاکنون کمپانی اچ تی سی تصویری از اچ تی سی ۱۱ منتشر کرده است که در این تصویر یک حرف U دیده می شود و دیگر هیچ تصویر دیگری مشاهده نمی شود، باید صبر کرد و دید این U به چه منظوری استفاده شده است.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

براساس اطلاعات ارائه شده از طرف Weibo گوشی هوشمند HTC 11 با پردازنده های Adreno 540 و اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت یافته است، با این تفاسیر ممکن است این دستگاه به یکی از رقبای اصلی گلکسی S8 تبدیل شود. انتظار می رود که HTC11 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD با رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ ارائه شود.

 

براساس اطلاعات ارائه شده از Gadget 360 ممکن است HTC 11 با حافظه ۸ گیگابایتی رم و ۲۵۶ گیگابایتی داخلی ارائه شود. در رابطه با دوربین این دستگاه نیز اطلاعاتی ارائه شده است که نشان می دهد دوربین پشت این دستگاه ۱۲ مگا پیکسلی و دوربین ۸ مگا پیکسلی جلو ارائه می شود. باتری این دستگاه ۳۷۰۰ میلی آمپری خواهد بود و از قابلیت شارژ سریع Qualcomm Quick نیز برخوردار خواهد بود. این دستگاه با اندروید نوقا ۷٫۰ ارائه می شود. احتمال می رود که قیمت این دستگاه ۶۹۱ دلار باشد.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

علاوه بر HTC 11 این کمپانی از دستگاه میان رده ای نیز رونمایی خواهد کرد که این دستگاه HTC X10 نام دارد که می تواند از HTC X9 نیز موفق تر عمل کند، براساس اطلاعات ارائه شده از My Drives این دستگاه از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P عرضه خواهد شد و رزولوشن تصویر نیز در این دستگاه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. این دستگاه از رم ۳ گیگابایتی نیز برخوردار خواهد بود، اطلاعات دیگری که در رابطه با این دستگاه ارائه شده است دوربین این گوشی هوشمند است که براساس اطلاعات لو رفته دوربین این دستگاه ۱۳ مگا پیکسلی خواهد بود و از لرزش گیر OIS نیز برخوردار خواهد بود. براساس اطلاعات Tech News Inc قیمت این دستگاه ۲۸۸ دلار خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=212057
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما