یکشنبه 12 دی 1395 - 18:34

خدمات ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد به اعضا (از برنامه های ورزشی تا بیمه تکمیلی+جزئیات)

بیمه تکمیلی برای کلیه مهندسان استان کهگیلویه وبویراحمد هم از امروز عملیاتی شده و اعضا برای دریافت جزئیات و استفاده از این خدمت می توانند به سازمان مراجعه کنند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های ویژه برای تکریم و ارائه خدمات رفاهی و ورزشی به جامعه مهندسان استان را در برنامه های خود دارد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص برنامه استخر سازمان برای مهندسان اینطور گفت: آقایان روزهای یکشنبه 19 تا 21 در استخر اداره کار(خلیج فارس) و چهارشنبه ها 19 تا 20 در استخر فرهنگیان می تواند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

مهندس مجتبی سلیمانی در خصوص زمانبندی استخر بانوان هم گفت: بانوان روزهای یکشنه و سه شنبه هر هفته از ساعت 14 تا 17 و پنج شنبه ها نیز از ساعت 14 تا 16 می توانند از خدمات استخر فرهنگیان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هزینه این دورها با تخفیفات ویژه و کم نظیر برای جامعه مهندسی استان در نظر گرفته شده است و همه اعضاء می توانند برای دریافت شرایط استفاده از این خدمات به شعبات سازمان در سراسر استان مراجعه کنند.

وی گفت: فوتسال هم برای اعضا پیش بینی شده که با هزینه اندک و شرایط عالی برای مهندسان فراهم شده و اعضا می توانند با مراجعه به شعبات سازمان در سراسر استان از جزئیات آن مطلع شوند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان داشت: بیمه تکمیلی برای کلیه مهندسان استان کهگیلویه وبویراحمد هم از امروز عملیاتی شده و اعضا برای دریافت جزئیات و استفاده از این خدمت می توانند به سازمان مراجعه کنند.

مجتبی سلیمانی خاطر نشان کرد: در راستای رفاه مهندسان و استفاده از خدمات مختلف رفاهی و ورزشی برنامه های خوبی در دست اقدام است که به صورت مستمر به اطلاع آنها رسیده می شود.

http://kbeng.ir/blog/p/1312

تلگرام سازمان نظام مهندسی استان : @kbengir

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211915
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما