چاپ این برگه

تیم فوتبال زاگرس یاسوج هم به تاریخ پیوست

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم فوتبال زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنار کشید.

 به گزارش بویرنیوز، سید پرویز موسوی  اظهار کرد: امروز رسما اعلام می‌کنم که تیم فوتبال زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنار کشید.

وی با قدردانی از هواداران تیم فوتبال زاگرس در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص هوادارانی که در شهر یاسوج این تیم را در بازی‌های نیم فصل اول تنها نگذاشتند افزود: هم هواداران و هم بازیکنان و کادر فنی این تیم نمایش جانانه‌ غیرت و تعصب از خود بر جای گذاشتند اما متأسفانه مسوولان در این آزمون مردود شدند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به روند شکل‌گیری  تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: این تیم را با رنج و مشقت و با رو زدن به فدراسیون فوتبال و جمع کردن تعدادی بازیکن جوان بومی و غیر بومی راه‌اندازی کردیم.

موسوی گفت: هدف ما این بود که از آسیب‌های اجتماعی که جوانان شهر یاسوج را تهدید می‌کند بکاهیم و نقش پیشگیری در مقابل این آسیب‌ها داشته باشیم که متأسفانه هیچ همکاری با ما برای ادامه کار این تیم نشد.

وی افزود: این تیم که ارزش و قیمتی 700 تا 800 میلیون تومانی دارد را به قیمت هر سختی و رنج و مشقتی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور همراهی کردیم و هر چه برای کمک مسوولان برای ادامه کار فریاد زدیم متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که مسؤولان هم استانی در این آزمون مردود شدند تصریح کرد: قول‌ها و وعده‌هایی برای حمایت از این تیم دادند که هیچ سرانجامی نداشت و امروز مجبور هستیم که انحلال تیم فوتبال زاگرس را اعلا کنیم.

این مسؤول با بیان این که بازیکنان غیر بومی تیم زاگرس می‌توانند رضایت خود را برای حضور در سایر تیم‌ها اخذ کنند تصریح کرد: این بی‌مسؤولیتی و بی‌توجهی مسؤولان استان ما برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

مسائل مالی باشگاه ها ربطی به دولت ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانون به اداره ورزش و جوانان اجازه هیچ گونه کمکی به باشگاه ها را نمی دهد.

محمد تقی علوی درباره کمک به تیم فوتبال زاگرس یاسوج افزود :باشگاهها مستقل هستند و بحث مالی شان را خود مدیران باشگاهها می بایست حل کنند.

علوی در زمینه اظهارات رییس هیات فوتبال مبنی بر احتمال کناره گیری تیم فوتبال زاگرس یاسوج از مسابقات لیگ دسته دو کشور عنوان کرد: اینکه رئیس محترم هیات فوتبال اظهار کرده اند در جریان نیستم اما با سرمربی این تیم صحبت کردیم و قرار شد با حضور در استانداری پیرامون مشکلاتشان صحبت کنیم.

وی گفت: اینکه ما بخواهیم مستقیم کمک کنیم اتفاق نخواهد افتاد اما پیگیر هستیم که با همکاری مدیران ارشد استان مشکلات موجود برطرف شود.