سه شنبه 7 دی 1395 - 14:14

هشت پروژه مدیریت جهادی واقتصادمقاومتی درشهر یاسوج آماده بهره برداری شد

شهرداریاسوج گفت : هشت پروژه مدیریت جهادی اقتصاد مقاومتی درحوزه شهری این شهر آماده بهره برداری شده است.

به گزارش بویرنیوز؛ مهندس محمد علی جاوید روز سه شنبه درجمع مدیران استانی کهگیلویه وبویر احمد  افزود:  این پروژه ها درمدت شش ماه با بهره گیری از امکانات وتوان داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی واقدام عمل و حرکت جهادی آماده بهره برداری شده است .

dscf2030

وی گفت: بوستان بانوان ، حسینیه و نمازخانه آبشار، برون سپاری خدمات شهرداری ، ساختمان امور بانوان شهر، مجتمع خدماتی آبشار، فروشگاه تعاونی شهروند ، پارکینگ عمومی وسامانه 137 ازجمله این پروژه ها می باشد .

وی اظهار داشت : برای اجرای این پروژه ها 48میلیارد ریال ازمحل درآمدهای شهرداری یاسوج وعوارض های دریافتی از شهروندان سرمایه گذاری شده است .

وی افزود :با  بهره برداری از این پروژه ها شاخص های شهری ارتقا یافته وزمینه برای بهره مندی شهروندان در بالاترین سطح فراهم شده است .

photo_2016-12-27_10-40-24

شهرداریاسوج گفت : همه این پروژه ها برای نخستین بار در یاسوج به اجرا درآمده که درنوع خود یک شاخص محسوب شده و نفع آن به شهروندان برمی گردد .

به گفته وی پروژه های دیگری در زمینه های  فرهنگی وعمرانی وزیست شهری  درشهر یاسوج در دست اجرا و تدوین بوده که زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم خواهد کرد .

dscf5424-2

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211347
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما