یکشنبه 5 دی 1395 - 15:26

شهرداری یاسوج به کمپین حمایت از حیوانات پیوست

مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار شهرداری یاسوج به کمپین حمایت از حیوانات وپرندگان پیوسته است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج؛ مهندس عزیزاله دهنوی روز یکشنبه افزود: این حرکت در راستای حمایت شهروندان ازحیوانات درفصول سرد سال وفرهنگ سازی درجهت دوست داشتن مخلوقات خداوند است .

وی اظهار داشت : بستر سازی برای حمایت از حیوانات در زمستان در بین نوجوانان وجوانان با فراگیر شدن روش های انسانی در تغذیه حیوانات وترویج مهربانی با کودکان از جمله اهدافی است که در پیوستن شهرداری به کمپین حمایت از حیوانات دنبال می شود .

photo_2016-12-25_18-53-16

مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج گفت : با توجه به شرایط آب وهوایی یاسوج درفصل زمستان این نهاد مردمی با نصب بنرهایی درسطح شهر مردم را به مهربانی با مخلوقات خداوندی دعوت کرده است .

وی افزود : فصل زمستان زمان سختی برای پرندگان وحیوانات است بطوریکه روزهای کوتاه وشب های سرد وطولانی هستند .

دهنوی تصریح کرد : شهروندان می توانند با پذیرایی از پرندگان و حیوانات فرصت زنده ماندن را به آنان بدهند .

مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج گفت : دراین بنرها به دنبال آن هستیم تا والدین بتوانند با آموختن حس مهربانی نسبت به پرندگان درس مهر ومحبت را به صورت علمی به کودکان خود منتقل کنند .

وی ادامه داد : دردین مبین اسلام به مهربانی با حیوانات سفارش ارش زیادی شده است هرچند حیوانات دراسلام مرتبه پایین تری ازانسان قراردارند.

دهنوی تصریح کرد : انسان اشرف مخلوقات دانسته شده با این حال از مسلمانان خواسته شده با حیوانات به ملایمت ومهربانی رفتار کنند و احادیث متعددی از مهربانی ائمه با حیوانات وجود دارد .

به گفته وی مهربانی حسی توام با توانگری ورضایت به زندگی ما می بخشد وامتیاز دیگر آن ارتقا سلامتی وطول عمر است ومهربانی خصیصه ای است که نه تنها برخود بلکه براجتماع اطراف آن تاثیر مثبت خواهد داشت.

photo_2016-12-25_18-53-21

photo_2016-12-25_18-53-26

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211173
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما