چاپ این برگه

جاده” مارگون ـ لوداب” مسدود است (+تصاویر)

بخشدار لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با انتقاد از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور ارتباطی دو بخش مارگون و لوداب به دلیل بارش برف طی چند روز گذشته مسدود است.

جمال روحانی در گفت و گو با تسنیم، اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خواسته نماینده عالی دولت در بخش لوداب توجهی نمی‌کند و دلم از این اداره خون شده است.

وی عنوان کرد: طی چند روز گذشته به دلیل بارش برف محور ارتباطی دو بخش مارگون و لوداب مسدود شده و در این زمینه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ توجهی برای برف‌روبی ندارد.

139510021410591099518204

نماینده عالی دولت در بخش لوداب افزود: دیروز 4 ماشین در جاده مارگون به لوداب برف‌گیر شدند که مجبور شدم با بخشدار مارگون تماس گرفتم و خواهش کردم تا از راهداران بخواهد نسبت به رفع این مشکل و کمک به برف‌گیر شدگان اقدام کند.

روحانی ابراز کرد: طبق اطلاعات رسیده امروز نیز در این محور به دلیل عدم برف‌روبی راهداران شاهد تصادف دو دستگاه خودرو در این جاده بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون از محور افتتاح نشده پاتاوه ـ دهدشت برای سفر به مرکز استان و بالعکس استفاده می‌کنیم و در غیر این صورت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بودیم.

روحانی با انتقاد از عملکرد راهداری بخش مارگون و لوداب گفت: فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد و همچنین رئیس سابق راه و شهرسازی در جریان اختلاف بخشدار به عنوان هماهنگ کننده و ناظر با اوحدی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند که مهم‌ترین دلیل آن کم کاری در خدمات رسانی مطلوب به مردم است.