جمعه 6 بهمن 1391 - 0:14

مادرشوهر زير ضربات ميله آهني عروس جان باخت

بویرنیوز:

زن ميانسال وقتي با مادر‌شوهر پيرش درگير شد، او را با ضربات ميله آهني به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز سه شنبه سوم بهمن ماه مرد ميانسالي وحشتزده با پليس تماس گرفت و از مرگ مشكوك مادر سالخورده‌اش خبر داد. مأموران كلانتري ۱۵۳ شهرك وليعصر بلافاصله در محل حادثه كه يك خانه دو طبقه قديمي در حوالي خيابان سپيده جنوبي بود، حاضر شدند. پليس با جسد زن ۹۰ ساله‌اي به نام ثريا در پذيرايي خانه در حالي كه آثار ضرب و شتم در جسد مشاهده مي‌شد، روبه‌رو شد و با حفظ صحنه حادثه، موضوع را به قاضي قريشي زاده بازپرس كشيك ويژه قتل از دادسراي جنايي اطلاع داد. لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان جنايي و عوامل پزشكي قانوني در محل به تحقيق پرداختند. پزشكي قانوني در محل حادثه بعد از معاينه اعلام كرد، زن سالخورده قبل از مرگ به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته به طوري كه علاوه بر شكستگي استخوان ران مقتول، آثار كبودي زيادي در پا‌ها و دست‌هاي وي مشخص است. پسر مقتول به پليس گفت: من دو همسر دارم و هر دو آنها در اين خانه به همراه مادرم زندگي مي‌كنند.

از چندي قبل متوجه اختلاف يكي از همسرانم با مادرم شدم. امروز صبح وقتي از خانه بيرون رفتم، مادرم حالش خوب بود. عصر كه به خانه برگشتم، با جسد بي‌جان مادرم در پذيرايي روبه‌رو شدم. من با ديدن اين صحنه شوكه شدم. وقتي علت مرگ ناگهاني مادرم را از يكي از همسرانم به نام مهتاب پرسيدم، ابتدا سكوت كرد و بعد گفت كه به علت كهولت سن فوت شده است اما وقتي متوجه كبودي‌ها و آثار جراحت روي بدن مادرم شدم، به سراغ رعنا همسر ديگرم رفتم. او خيلي ترسيده بود و چيزي نمي‌گفت تا اينكه به اصرار راز مرگ مادرم را برملا كرد. رعنا گفت: امروز ساعت ۸ صبح مهتاب مثل هميشه با مادرم بگو مگو كرد تا اينكه بعد از مدت كوتاهي مهتاب ميله آهني را برداشت و با آن به جان مادرم افتاد. او مادرم را به شدت با ميله آهني مورد ضرب و شتم قرار داد و كشت. بعد از اظهارات مرد ميانسال، پليس همسر وي را براي بازجويي دستگير و به اداره پليس منتقل كرد.

متهم در بازجويي با اظهار پشيماني، درگيري با مادر‌شوهر پيرش را قبول كرد. وي با چشماني گريان گفت: من مشكل عصبي دارم. امروز با مادر‌شوهرم درگير شدم و حركات او خيلي مرا عصباني كرد. من قصد كشتن او را نداشتم اما نمي‌دانم كه چگونه اين اتفاق افتاد. در پايان، جسد به دستور قاضي قريشي‌زاده براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد. تحقيقات از سوي كارآگاهان ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21043
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما