شنبه 27 آذر 1395 - 6:17

سیستم عامل جدید گوگل معرفی شد

بویرنیوز- موضوع «اینترنت اشیا» (Internet of Things) در چند وقت گذشته به اتفاق مهمی تبدیل شده است. در همین چند روز گذشته مایکروسافت با ویندوز ۱۰ و دستیار صوتی کورتانا کلی در این حوزه سر و صدا کرد و حالا گوگل برای اینکه از این جریان عقب نماند سیستم عامل مخصوص خودش برای اینترنت اشیا را معرفی کرد.  سیستم عاملی که «اشیا اندروید» (Android Things) نام دارد.
سیستم عامل جدید گوگل معرفی شد

به گزارش دیجی مگ، گوگل با اعلام این خبر گفت که نسخه‌ی پیش نمایس سیستم عامل مخصوص اشیا خودش را از هم اکنون در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. استفاده از سیستم عامل جدید بسیار راحت خواهد بود و توسعه‌دهندگان با همان ابزارهایی که به وسیله‌ی آن برای سیستم عامل اندروید برنامه می‌نوشتند، می‌توانند با Android Things هم کار کنند. به همین دلیل کار کردن با سیستم عامل مخصوص اینترنت اشیا گوگل بسیار راحت خواهد بود.

گوگل گفته ابزار مختلفی برای این سیستم عامل در نظر گرفته تا بتوان وسیله‌های مختلف را به یکدیگر ارتباط داد. ابزار گوگل باعث می‌شوند که به راحتی بتوان از «دستیار گوگل» (Google Assistant) در وسایل مختلف استفاده کرد. به احتمال زیاد در آینده خبرهای بیشتری از این سیستم عامل و کاربرد آن در وسیله‌‌های متفاوت خواهیم شنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما