چهارشنبه 24 آذر 1395 - 14:16

آغاز بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته امامزاده جعفر با پیشینه دمای 21/8 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و یاسوج با کمینه دمای 6 درجه سردترین نقاط استان گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز بارش برف و باران در مناطق مختلف استان از امشب خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، ولی بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با فارس، از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و اظهار کرد: بارش باران و برف از امشب در تمامی مناطق استان آغاز شده و تا فردا شب ادامه دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین بارش برف و باران در شهرهای یاسوج و سی‌سخت پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به صدور اخطاریه شماره 5 اداره‌کل هواشناسی استان گفت: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و در پی ورود سامانه بارشی جدید از مرزهای غربی استان و آغاز بارش باران  و بارش برف در مناطق مستعد و کوهستانی استان لذا اختلال در تردد جاده‌ای و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وزش باد و رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: این سامانه بارشی جدید اوایل وقت روز جمعه از جو استان خارج می‌شود.

بهره‌مند به میزان بارش باران در سال زراعی جاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در شهر یاسوج 105.2 میلی متر، سی‌سخت 127.9، دوگنبدان 85.2، دهدشت 126.1، لیکک 116.2 و امامزاده جعفر 76.5 میلی‌متر باران باریده است.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته امامزاده جعفر با پیشینه دمای 21/8 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و یاسوج با کمینه دمای 6 درجه سردترین نقاط استان گزارش شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210081
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما