چهارشنبه 24 آذر 1395 - 9:55

سید محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد

در پایان مراسم حکم «سید محمدتقی علوی» توسط «امیررضا خادم»، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان اهدا و از زحمات سه ساله جهانبخش ایزدپور تقدیر شد.

سید محمدتقی علوی با حضور معاون حقوقی و مجلس و مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

 به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز با حضور معاون حقوقی و مجلس، مدیر امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، «سید محمدتقی علوی» طی آیینی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سیدمحمد تقی علوی طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر ارشد ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد تا با اجرای برنامه‌هایی جدید گامی موثر در توسعه ورزش این استان بردارد.

علوی، اهل مازندران بوده و رئیس دفتر «سید عبدی افتخاری»، مدیرکل سابق ورزش کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کنونی فدراسیون اسکی کشور و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان‌های مازندران و قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.

علوی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل‌های قدیم و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، کمک و تعامل برای افزایش افتخارات ملی و بین‌المللی در حوزه جوانان، تعامل و فعال کردن سمن‌های ورزشی، توجه و حمایت از حوزه بانوان، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای آمادگی و حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و المپیک 2020 توکیو، شناسایی و تقویت نخبگان ورزشی به خصوص در حوزه جوانان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

در پایان مراسم حکم «سید محمدتقی علوی» توسط «امیررضا خادم»، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان اهدا و از زحمات سه ساله جهانبخش ایزدپور تقدیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210068
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما