یکشنبه 21 آذر 1395 - 19:40

ستار هدایت خواه مدرس «فرزندآوری» شد

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسل‌کشی مسلمانان یکی از فتنه‌های آخرالزمان است، گفت: فرزندآوری و افزایش جمعیت مسلمانان یکی از وظایف دینی و ملی ماست.

به گزارش بویرنیوز،  امشب کارگاه آموزشی افزایش جمعیت با موضوع «فرزندآوری» به همت پایگاه صدیقه اطهر(س) در حسینیه امام علی (ع) یاسوج برگزار شد.

ستار هدایتخواه در این کارگاه با اشاره به وجود احادیث و آیات قرآن در مورد فرزند، اظهار کرد: فرزند داشتن یکی از نعمت‌ها و برکات الهی است.

مدرس کارگاه «فرزندآوری»، افزود: یکی از برکات توبه و استغفار زیاد کمک‌رسانی خداوند به انسان از طریق زیاد کردن مال و فرزندان اوست.

وی، «فرزندآوری» را یک ارزش دانست و گفت: متاسفانه این ارزش به برخی دلایل به یک ضد ارزش تبدیل شده و مردم تمایلی به «فرزندآوری» ندارند.

این مسؤول تغییر سبک زندگی و مشابه شدن آن به سبک زندگی غربی را یکی از دلایل عدم تمایل مردم به داشتن فرزند عنوان کرد و بیان داشت: برخی فکر می‌کنند با داشتن فرزندان کمتر زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

هدایتخواه، نگاه غلط، فردگرایانه، خودخواهانه، لذت‌طلبانه و مادی‌گرایانه به زندگی را عامل دیگری در جلوگیری از «فرزندآوری» دانست و یادآور شد: ترویج تبلیغات نادرست مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» را از دیگر عوامل موثر در عدم «فرزندآوری» است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، یکی از فتنه‌های آخرالزمان را نسل‌کشی مسلمانان به ویژه شیعیان بیان کرد و افزود: وارد کردن مواد غذایی، شیمیایی و اصلاح شده، به راه انداختن جنگ‌های تکفیری، ترویج فرهنگ غربی به جای فرهنگ اسلامی و تزریق واکسن‌هایی که باعث عقیم شدن افراد می‌شد را از جمله مهم‌ترین اقدامات دشمن جهت کاهش جمعیت مسلمانان عنوان کرد.

وی با اشاره به ورود و توسعه عروسک‌های «باربی» در جامعه، گفت: باربی‌های خلبان، دکتر، مهندس و ورزشکار در بازار وجود دارد اما هیچ باربی مادر، همسر یا زن خانه‌داری وارد بازار نمی‌شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امر باعث شده تا اغلب دختران جوان ما خود را شبیه باربی درآورده و بدنی ضعیف و ناتوان که توان نگهداری بچه و فرزند آوری را ندارد برای خود درست کنند.

هدایتخواه با بیان اینکه یکی موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری همین موضوع «فرزند آوری» است، گفت: دشمن برای کاهش مسلمانان به ویژه کم شدن نسل شیعه برنامه‌ریزی دقیق دارد.

وی، «فرزند آوری» را وظیفه‌ای دینی و ملی دانست و گفت: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم نسل شیعه را افزایش داده و برای امام زمان (عج) سربازان صالح و سالم پرورش دهیم.

این مسؤول با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی متعدد در جامعه، یادآور شد: برخی از این آسیب‌ها مانند طلاق در اثر همین کم بودن تعداد فرزندان است زیرا برخی از افراد به دلیل تک فرزند بودن از همه امکانات برخوردار بوده و هیچ ناراحتی یا سختی را در زندگی متوجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: این شخص وقتی وارد زندگی مشترک می‌شود با پیش آمدن نخستین سختی واکنش نشان داده، این نارضایتی و عدم تحمل سختی باعث بروز اختلاف و منجر به طلاق خواهد شد.

هدایتخواه در پایان ضمن تاکید بر توجه به احادیث دینی، فرزند داشتن را عاملی برای داشتن آرامش روحی و روانی والدین دانست و گفت: باید به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن توجه داشته و کاری نکنیم که با کاهش جمعیت به کشور و دینمان ضربه وارد شود.فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209788
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بافت فرسوده گفت:

    سلام وخسته نباشید ……………… به جای ما هم زحمت افزایش نسل رو بکشید .ممنون از یادآوری تون

  2. شهروند گفت:

     مردم گرسنگی دارن تلف میشن جناب مدرس  

  3. مارگون گفت:

    جونم سی ای پست خوبو که فیت خشه.بارکلا دکتر حیفت که ککا نیاری

  4. فرزامی گفت:

    فرزند  خوبه اما اینده تاریک  و فرزند کمتر ربطی به دشمن نداره خود ارو پا اسیا که ما با همه انها دشمن هستیم  خانوادهای کم جمعیت هستند  فعلا به پدران کار بدید  بعد به فکر بدبخت شدنشان باشید

  5. قضی ستار م سرت گفت:

    قضی ستار زه م سر همت .این از عرضه و شعوربالای ایشون از درک نیازمندیها و بحرانهای جامعه حکایت داره.مثل ایشا خوبه تحلیلل بند تومونی و خورد جامعه اییت

  6. موعظه حسنه گفت:

    ستارخان هنوزسفره بی نان ندیده ای بچه هایت درنازونعمت ولی بچه های مردم لباس گرم ندارنداری……………

  7. ناشناس گفت:

    سلام خدمت دکترعزیزعرض میکنم که اول جلوی عیش و نوش بیت المال گرفته بشه تامردم بتونند راحت زندگی بکنند دزدی های میلیاردی حقوق های نجومی توجیب کی رفته اند همه اش رفته توجیب مسولین رده بالا 

  8. ناشناس گفت:

    کجاش باعث افتخاره ؟؟؟ جناب اصلاح طلب که خودتو الکی اصلاح طلب جا زدی

  9. امید گفت:

    یک زمانی خود ت در مجلس تصویب کردی فرزند کمتر زندگی بهتر حالا میگی فرزند بیشتر زندگی بهتر اخر کدامش؟

  10. رسولی گفت:

    آخ سی روز قیومت آخرش ما نفهمسیم فرزند زیادش خوبه یا کمش

  11. دهه شصت گفت:

    به  نظرت  دهه  شصتیها   فرزند  سی  چنشونه  اصلا  زن  دارن  همشون  نسل  سوخته  هستن

  12. کبگیان گفت:

    الحق که در صراحت کلام و شجاعت بیان و پاکدستی ،دینداری ،ساده زیست بودن همتا یی نداری .

  13. زهرا_م گفت:

    جناب دکتر فرمایش جنابعالی کاملا درست وبجا.اما بنده بعنوان زن کارمند که تا دوسال می بایست از قانون شیردهی استفاده کنم که معمولا به روزی یک ساعت هست .متأسفانه از شخص مدیران کل ما در استان تا اون نگهبان جلوی دری با این قضیه مشکل دارن.علاوه بر این خانواده هایی که به لطف خداوند دارای نوزادان دوقلویی و چند قلویی می باشند از هیچگونه حمایتی برخوردار نیستن.

  14. احسان ج گفت:

    جناب هدایت خواه واقعا شما خود رو چی فرض کردید؟؟؟مگه فرزند داشتن نیازمند پول و هزینه نگهداری و سلامتش و آموزشش و بقیه مواردش نیست؟؟؟دوستان پاکدست شما در دوره هشت ساله بلایی به سر اقتصاد کشور و مردم کردن که تبعاتش مانند بمب هیروشیما تا صد سال دیگه پاک نمیشه البته دوستان و اطرافیان شما که همگی خدا روشکر با اختلاسهای کلان میتونن سالی دو بچه به دنیا بیارن و هزینش کنن نه مانند عده ای به نون شب محتاج هستن.

  15. علی گفت:

    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد تو را خدا مردم از فقر و بیکاری دارند دست و پا میزنند شما میگویید بچه درست کنید

  16. امید گفت:

    جلوی همین جوانان را بگیرید که خودکشی نکنن بقیه پیشکش

دیدگاه شما