پنجشنبه 18 آذر 1395 - 18:26

یک مدیرکل دیگر کهگیلویه و بویراحمد کنار رفت؛ باز هم یک غیربومی می آید!

ظاهرا دلیل قوت گرفتن انتصاب یک غیر بومی دیگر عدم تفاهم بر روی یک گزینه توسط استاندار و مجمع نمایندگان است.

پس از کش و قوس های فراوان وزارت ورزش با رفتن ایزدپور موافقت کرد.

به گزارش بویرنیوز، بنا به اخبار رسیده وزارت ورزش و جوانان با رفتن ایزدپور مدیرکل فعلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرده است .
بهمن ماه ۹۲ گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان طی حکمی جهانبخش ایزدپور را به سمت مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد تا مجدد صندلی رو به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به یک غیر بومی برسد.
گفته می شود یکی از مهمترین دلایل انتصاب یک مدیر غیر بومی برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ۹۲ ، به تفاهم نرسیدن مجمع نمایندگان و استاندار بر روی یک گزینه بومی بوده است که ظاهرا دلیل قوت گرفتن انتصاب یک غیر بومی دیگر به جای ایزدپور نیز عدم تفاهم بر روی یک گزینه توسط استاندار و مجمع نمایندگان است.
بیش از یکسال است ساز ایزدپور با مسئولان ارشد استانی کوک نیست تا جایی که در این اواخر جوابگوی تلفن نماینده عالی دولت در استان نبوده است.البته این احتمال می رود که ایزدپور از پشتوانه قوی در وزارت ورزش برخوردار باشد که هرگونه صلاح می دید عمل می کرد.
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان وزارت ورزش و جوانان با رفتن ایزدپور موافقت کرده و گفته می شود محتمل ترین گزینه برای مدیرکلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، «سید محمدتقی علوی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش‌ و جوانان استان قزوین است.

شایان ذکر است سید محمدتقی علوی سال ها به عنوان معاون اداری، مالی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان مازندران فعالیت کرده است.

سایت استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209491
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما