پنجشنبه 18 آذر 1395 - 18:13

سخنرانی نقوی حسینی در یاسوج لغو نشد

 معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار بویراحمد گفت: سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در شامگاه 15 آذر سال جاری در یاسوج لغو نشده بلکه تنها محل برگزاری آن به دلیل مسائل قانونی تغییر کرد.

به گزارش سایت استان کهگیلویه وبویراحمد،عبدالحمید پناهی اظهار داشت: برای تنویر افکار عمومی و رفع شائبه در فضای مجاری مبنی بر برگزار نشدن سخنرانی نقوی حسینی در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد باید گفت که دلیل این جابجایی سالن، تنها صادر نداشتن مجوز از برگزار کنندگان در این محل بوده است.
وی ادامه داد: از مسئولان دانشگاه فرهنگیان این استان سئوال شده بود علت این تغییر چه بوده که بر اساس اعلام آنها هیچ‌گونه تقاضای مکتوب توسط تشکل درون این دانشگاه مبنی بر برگزاری چنین سخنرانی و یا دعوت مدیریت دانشگاه ارائه نشده و مجوزی در این زمینه صادر نشده است.
پناهی گفت: با این حال سخنرانی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همراه با آرامش در سالن شهید هرمز پور یاسوج برگزار شد.
معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار بویراحمد افزود: انتشار مطالب در کانال تلگرامی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر لغو سخنرانی نقوی حسینی در یاسوج نوعی حمله به دولت است و نباید به چنین مطالب غیر واقعی دامن زده شود.
پناهی بیان کرد: مسئولان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری بویراحمد از این سخنرانی حمایت کرده و از این رو برگزار شد و میهمان برنامه نیز از چنین اقدامی تشکر کرد.
وی عنوان کرد: بنده به نمایندگی از فرمانداری بویراحمد و مسئولان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در این سخنرانی حضور داشتم و با نقوی حسینی نیز قبل از سخنرانی وی ملاقات کرده و اعلام کردم فرمانداری بویراحمد برای برگزاری این سخنرانی همکاری می‌کند و وی از مسئولان فرمانداری این شهرستان قدردانی کرد.
پناهی ابراز داشت: براساس قانون برای برگزاری آیین سخنرانی در هر دانشگاه باید تشکل درون آن درخواست داده و مجوز لازم از سوی شورای فرهنگی دانشگاه مربوطه صادر شود و چنانچه خارج از دانشگاه باشد نیاز به مجوز فرمانداری دارد.
وی گفت: در صورتی که تشکل درون دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد درخواست مجوز سخنرانی نقوی حسینی را ارائه می‌داد و آن نیز صادر می‌شد تغییر سالن برگزاری و برخی مشکلات پیش نمی‌آمد.
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب هفته جاری در همایشی با عنوان جوان انقلابی و مبارزه با فساد و اشرافی گری به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در سالن شهید هرمزپور یاسوج سخنرانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209487
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما