پنجشنبه 18 آذر 1395 - 17:38

حمله شدیداللحن علم الهدی به دولت روحانی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اولویت نخست فتنه‌گری دشمن دوقطبی سازی جامعه است.
به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم‌الهدی در دیدار با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو که در محل حسینیه دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار داشت: مطالب گفته شده در این جلسه اقتدای دو چیز است؛ اول مسئولیت و رسالت آرمانگرایی و مطالبه‌گری که از طرف ولی امر مسلمین به دانشجویان واگذار شده و سپس مقتضای نقش دیگر دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم است که مسائل روشنگری که در این جلسه بیان کردید و حاکی از بصیرت به روز و بینش دقیق شما عزیزان دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه 16 آذر سالگرد شهادت سه دانشجو و یک حادثه نیست، گفت: این روز سالگرد جنایت جنایتکاران آمریکایی نیز نیست بلکه سالگرد جنبش دانشجویی و به تعبیر جامع‌تر سالگرد جنبش دانشگاهی اعم از دانشجو و استاد است.
علم‌الهدی تصریح کرد: شهدای 16 آذر دانشجو بودند اما حرکتی که در دانشگاه در سال 32 تحت تاثیر کودتای 28 مرداد شکل گرفت خاص دانشجویان نبود و یک اقدام دانشگاهی دربرابر جریان مسلط آمریکایی بود.
وی با بیان اینکه نیکسون قصد داشت به ایران بیاید و آثار 28 مرداد را ببیند گفت: اگر آن حرکت در فضای دانشگاهی انجام نمی‌گرفت این تصور ایجاد می‌شد که کار کشور تمام است و آنان بر تمام شئون کشور تسلط دارند اما این حرکت ثابت کرد که این سکوت در آن زمان، یک خفقانی است همچون خاکستر زیر آتش که هرروز ممکن است شلعه‌ور شود و آمریکا را خواهد سوزاند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: با یک ارزیابی دقیق و دور از تعصب، آمریکا از 16 آذر 32 تاکنون سقوطی متحمل شده است که از سقوط از یک ارتفاع 20 متری و یا سقوط در یک چاه 20 متری به مراتب بیشتر است.
علم‌الهدی با بیان اینکه این نشانگر این واقعیت است که جریان استکباری از آن روز تاکنون سقوط فاحشی را متحمل شده افزود: بنابراین جریان استکبار هیچگاه از ما دست بردار نیست و هیچ وقت در یک تعامل عادی با قرار نگرفته، در واقع عناد و دشمنی آمریکا با ما با هیچ حرکتی قابل درمان نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: مشخص است که در این راه از هر حرکت کم هزینه‌تری نسبت به فعالیت پر هزینه و بی‌ثمر نظامی استقبال می‌کنند لذا فتنه استکبار در جامعه فقط در یک شکل و در حد محدود در جامعه ما اجرا نمی‌شود.  فتنه هر روز در رنگی تازه وجود دارد و ایجاد می‌شود و عامل دفاعی آن بصیرت افزایی قشر دانشگاهی است.
علم‌الهدی با بیان اینکه امروز در حوزه دانشجویی و دانشگاهی کشور بصیرت بالایی داریم گفت: محیط دانشگاه ما یک فضایی است که اگر استاد یا دانشجو خط غیر انقلابی را پیش گرفت نمی‌توان به او انگ گول خوردن زد و امروز این مسئله در محیط دانشگاه امکان‌پذیر نیست.
وی تصریح کرد: بنابراین اگر استاد و دانشجویی در زمین دشمن بازی کرد هیچ محملی جز مزدوری ندارد و نمی‌توان گفت گول خورده در واقع به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مزدور حق‌بگیر دشمن است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز روشن‌ترین قضاهای سیاسی را در محیط دانشگاه داریم گفت: این بصیرت در محیط دانشگاه مدیون پیگیری شدید مقام معظم رهبری است و امروز در محیط دانشگاه در میان دانشجویان کم سن و سال قدرت بصیرت و بینشی می‌بینیم که در نخبگان جامعه نمی‌توان دید.
علم‌الهدی با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه مجهز به بصیرت سیاسی است گفت: دانشگاه امروز گردان و تیپ رزمنده‌ای است که در صف مقدم جبهه جنگ می‌جنگد و تمام امکانات و تدارکات لازم را در دست دارد چرا که ابزار تدافعی در جبهه جنگ نرم بصیرت است و دانشجویان ما مجهز به ابزار دفاع هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: اما این کافی نیست و مهم این است که این بصیرت به متن جامعه منتقل شود. دانشگاه در راس جامعه است و دانشگاهی نخبه جامعه است که باید بصیرت خود را در جریان‌های اجتماعی به ویژه جریان‌های حزب اللهی کف جامعه منتقل کند.
وی افزود: این عالی‌ترین حرکت افسران جنگ نرم است چرا که مهم‌ترین وظیفه افسران آماده سازی زیرمجموعه‌های خود است پس مقام و منصبی که فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری به دانشجویان به عنوان فرمانده و افسران جنگ نرم دادند اقتضاد می‌کند بصیرت را جامعه انتقال دهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت تشکل دانشجویی باید از دانشگاه فراتر رود گفت: تشکل دانشجویی دژ محمکی است که از نفوذ جریان‌های اثرگذار به داخل دانشگاه جلوگیری می‌کند پس باید برنامه ریزی کند تا در موقعیت‌های حساس و بحران‌های کشور این حرکت را در متن جامعه نیز گسترش دهد.
علم‌الهدی افزود:  مجموعه مسائلی که تحت عنوان تب‌های سیاسی در کشور انجام می‌شود که مجری برنامه فتنه در خارج کشور است و نخستین صدا از رسانه‌های خارجی بلند می‌شود.
وی با بیان اینکه حرکت فتنه در یک رسانه خارجی شروع می‌شود گفت:  حرکت تهاجمی در جریانات اطلاع رسانی و فضای مجازی بوجود می‌آید به طوری که نیم تا یک ساعت از خطبه نماز جمعه می‌گذرد که بی بی سی و رسانه‌های آمریکایی شروع می‌کنند در واقع مجری و مباشر اصلی خود استکبار است و اینگونه نیست که مزدور در داخل برای اجرا ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه برخی نادانسته یا دانسته  برخی جریانات را در داخل کشور پر و بال می‌دهند گفت: مسائلی در رسانه‌های خارج کشور آغاز می‌شود و در داخل فضا باز می‌کند از یک فتنه خارجی است که می‌خواهد در داخل تاثیر گذار باشد.
علم‌الهدی افزود: اولویت یک دشمن در فتنه گری، دو قطبی کردن جامعه است اما روی سوژه دو قطبی کردن کار می‌کنند یک دوره این سوژه برجام بود که کشور دو دسته موافقین و مخالفین برجام تقسیم شوند و از دو قطبی شدن به نفع خود بهره‌برداری کنند.
وی ادامه داد: این دو قطبی سازی از دو جهت نتیجه نداد اول اینکه برجام شکست خورد و نتیجه‌ای نداشت و دوم اینکه تصمیم داشتند جامعه را به‌گونه‌ای دو قطبی کنند که رهبری را در یک قطب قرار دهند و نشان دهند قطبی در جامعه وجود دارد که ضد ولایت است تا از این طریق ولایت و رهبری را تضعیف کنند که در برجام به دلیل سیاست و درایت مقام معظم رهبری انجام نشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به اثرات سوء برجام تذکر می‌دادند گفت: دشمنان نتوانستند در قطبی کردن جامعه در جریان برجام موفق شوند.
وی خاطرنشان کرد: پس از آن قصد دارند جامعه را از نظر ارزش‌های دینی و مسائل ضد ارزشی دو قطبی کنند به‌گونه‌ای که به مسائل ضد ارزشی لباس پر زرق و برق  آزادی بپوشانند و بر ارزش‌های دینی لباس استکبار، استبداد و دیکتاتوری بپوشانند که بر این اساس با یک آزادی معنادار جامعه را دو قطبی کنند.
وی افزود: بخش‌های خاکستری از مراقبت ارزشی خسته شده و نسل به روز آمده‌ای وجود دارد که با مسائل سنتی جامعه و مذهبی انس ندارند اما انسان ولنگار در هیچ مرحله وارد نمی‌شود و اگر وارد شود تا مرز شکم و شهوت است لذا در اردوکشی از آنان موفق نیستند چرا که تا در مضیقه قرار گیرند کنار می‌کشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اما اگر فضایی ایجاد شود که منافع خود را در مصونیت ببینند ممکن است وارد این اردوکشی‌ها شوند.
وی با بیان اینکه در این شهر یک مشهدی پیدا نمی‌کنید که بگوید حاضر است برای تامین لذایذ من، قداست امام رضا لطمه ببیند، گفت: اما اکنون به بهانه دفاع از آزادی جوان مشهدی حتی از تریبون 16 آذر هم برای دو قطبی کردن جامعه استفاده می‌کنند.
علم الهدی تصریح کرد: در مکاتب فرویدیسم مسئله جنسی جزو حقوق بشر شناخته شد تا از قشر شهوتران در اروپا استفاده کنند که این خود مشکلی در آن کشورها ایجاد کرد و امروز می‌خواهند در کشور ما آزادی لذت و آزادی جنسی راه بیفتد تا یک جریان لائیک بی دین ایجاد کنند و در اردوکشی سیاسی از آنان استفاده کنند اما نمی‌دانند به پای عمل و برخورد که برسد اینان خود را کنار می‌کشند.
وی ادامه داد: در دو قطبی کردن جامعه به دست جریان‌های سیاسی درباره مسائل دینی و ارزشی و ضد ارزشی بعضی خبر ندارند که این جریان مزدور دشمن است و برخی نیز این را می‌دانند در جریان مزدور دشمن حضور دارند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه قصد دارند دو قطبی را ایجاد کنند که رهبری و ولایت در هر دو قطب نگنجد گفت:  از این طریق بخشی از جامعه را می‌خواهند علیه رهبری و ولایت اردوکشی انجام دهند و بحث کنسرت و فحشا رواج یابد.
وی افزود: مخالف موسیقی نیستم اما این افراد طرفدار موسبقی نیستند چرا که 20 آموزشگاه بزرگ موسیقی در شهر فعال است و از آن حمایت نمی‌کنند و برنامه‌  مولد فحشا را حمایت می‌کنند تا با ایجاد قطب طرفدار ارزش‌‌ها و ضد ارزش‌ها جریانی راه بیندازد.
علم‌الهدی با بیان اینکه موضع گیری دانشجویان به روشی نباشد که دو قطبی کردن دشمن توسعه یابد گفت: نقطه حساس سیاستمداری خود را روی مسائل اصلی جامعه  بگذارید چرا که مشکلات سبب شده قشر آسیب‌پذیر جامعه در پرتگاه سقوط قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسائل اصلی جامعه مورد توجه قرار گیرد و جریان اطلاع رسانی مسموم ملاک مسئولین ما به ویژه در حوزه اجرایی واقع نشود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209479
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مقیم گفت:

    استفاده کردیم 
    تشکر از بویر نیوز بخاطر این میلب

دیدگاه شما