پنجشنبه 18 آذر 1395 - 15:24

پلمپ هشت شیرینی فروشی متخلف در یاسوج

 رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت واحد صنفی متخلف قنادی و شیرینی فروشی در شهر یاسوج پلمپ شد.

 به گزارش بویرنیوز، سرهنگ علی کاشانی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با هرگونه تخلف صنفی در 48 ساعت گذشته از 23 واحد صنفی در شهر یاسوج بازدید کردند.

وی گفت: تعداد هشت واحد صنفی متخلف قنادی و شیرینی فروشی به دلیل رعایت نکردن ضوابط انتظامی، نداشتن پروانه کسب و تداخل صنفی با وجود گذشت 10 روز از ابلاغ اخطاریه پلمپ شدند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: به 15 واحد صنفی دیگر نیز به دلیل نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمپ داده شد.
سرهنگ کاشانی تشدید نظارت بر واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد و تداوم اجرای طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف این استان را یادآور شد و بیان کرد: همکاری مردم استان با پلیس برای اجرای این طرح‌ها مطلوب و رضایت بخش است.
وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده انواع تخلفات صنفی در این استان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما