پنجشنبه 18 آذر 1395 - 8:31

اظهارات متناقض یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در 4 روز!

گروه سیاسی – یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ظرف 4 روز دو اظهارنظر متناقض داشته است.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی پور در چند روز پیش در بازدیدی که به همراه برخی مدیران داشت بصورت ویژه از مدیرکل راه و شهرسازی استان تمجید کرد و از وی بخاطر پیگیری ها مجدانه و تزریق مالی به پیمانکاران و همچنین ارسال ماشین آلات به شهرستانهای مختلف تقدیر کرد.

اما این تقدیر دیری نپاید و وی در نشست دیگری از گله‌مندی و نارضایتی خود از جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و ادامه داد: از شرکت گاز کمتر گله داریم و البته کارهای خوبی هم شده است!

اگرچه نباید دوندگی و پیگیری های نماینده مردم را برای پیشبرد امور نادیده گرفت اما واقعا جای سوال است که در مدت یک هفته چه چیزی تغییر کرده است که وی در جایگاه نمایندگی اینچنین چرخش می کند و سخن خود را نقض می کند.

ای کاش مسئولان و به خصوص نمایندگان محترم قبل از اظهارنظر خود به مواضع قبلی خود دقت کنند که وقتی اینچنین بصورت کلی و نه با ذکر مورد خاصی انتقاد و تعریف می کنند تا خدای ناکرده شائبه پیش نیاید که در پس این اظهارنظرهای متناقض چیزی جز منافع مردم و امور حوزه انتخابیه نهفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. برنو گفت:

    ای گوهرگانی  از روزی وارد جهاد کشاورزی شدی یه کار خوب نکردی.

  2. ناشناس گفت:

    خخخههخخخخخ

  3. علی گفت:

    وقتی آدم قسمش یادش میره ، این حرفها که دیگه چیزی نیست .

  4. ناشناس گفت:

    سردار هرچه بفرمایید درسته و مخالفان بدانند تاریخ مصرف شان به پایان رسیده و کهگیلویه بزرگ تا پنج دوره دیگر خادم سردار هاشمی خواهد بود ان شالله

    مرگ بر منافقان اسلام

دیدگاه شما