چهارشنبه 17 آذر 1395 - 16:23

نامه تهدید آمیز بسیج دانشجویی به رئیس دانشگاه یاسوج

بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با نامه‌ای به رئیس این دانشگاه نسبت به کتک‌کاری دانشجوی بسیجی توسط عوامل حراست دانشگاه یاسوج اعتراض کرد.

به گزارش بویرنیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در نامه‌ای خطاب به ریاست این دانشگاه آورده است؛ به استحضار می‌رسانیم که علی‌رغم برخوردهای نامتعارف مجموعه حراست دانشگاه با دانشجویان بسیجی و بسیج دانشجویی در مدت طولانی و به‌دلایل واهی تشکیل کمیته انضباطی و صدور حکم برای تعدادی از دانشجویان بسیجی؛ با این احتمال که جنابعالی ندانید یا مطلع نیستید، صبر نمودیم تا شاید در جریان قرار بگیرید و احیاناً خواستار توضیح و یا توجیهی از همه و خصوصاً دانشجویان باشید.

حال آنکه صدور اولیه احکام کمیته انضباطی دانشگاه و عدم بررسی اعتراض دانشجویان و نوع برخورد خشن و بدور از شأن عوامل حراست با یکی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشگاه ما را به آن یقین رسانید که هم جنابعالی و هم همه اعضای هیأت‌رئیسه و چه‌بسا هیأت‌امنای دانشگاه کاملاً در جریان همه اقدامات قبل بوده و هستید.

در این نامه‌ آمده است: حال چون می‌دانیم چه سربسته و چه سرگشاده برای این‌گونه نامه‌ها باید به کمیته انضباطی و حراست برویم و حکم ویژه دریافت کنیم، مناسب‌تر دیدیم که سرگشاده مواردی را به جنابعالی اعلام و اگر ظرف یک هفته نسبت به عذرخواهی از دانشجویان و ارائه‌دلیل برای احکام انضباطی صادر شده اقدامی‌نگردد، بدون شک دانشجویان دانشگاه بیش از این تحمل نداشته و دست به اقدامات دیگری که خود ما هم فعلاً صلاح نمی‌دانیم خواهیم زد تا که صدای مظلومانه خود را به گوش مسؤولین برسانیم اگر باشد.

1-در جریان فعالیت‌های دانشجویی در ایام انتخابات مجلس، به هر‌دلیل و مسئله‌ای بین دو و یا چند‌نفر دانشجو مشکلاتی پیش‌آمد که فعلاً از بازگویی رسانه‌ای آن خودداری می‌کنیم ولی در هر‌صورت با ورود یک‌طرفه حراست، تنها دانشجویان بسیجی به کمیته انضباطی فراخوانی و احکام غیر‌عادلانه دریافت کردند و طرف مقابل که عامل اصلی بودند به جای دعوت به کمیته تشویق شدند.

2-از زمان انتخابات مجلس به این طرف نحوه برخورد عوامل حراست با بچه‌های بسیج دانشجویی بسیار تغییر کرده و روز به روز بدتر و چه جلوی درب و چه ساختمان‌ها به‌نحوی مشکل ایجاد می‌کند.

3-از میان بردهای متعدد دانشجویی در دانشگاه، بردهای بسیج دانشجویی با حضور عوامل حراستی به‌نحوی به یغما می‌روند.

4-در روز 16 آذر عوامل حراست مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه را به جلسه به اصطلاح روز دانشجو راه نمی‌دهند و اعلام می‌کنند که او را نمی‌شناسیم.

5- مایه شرمساری دانشگاه در روز دانشجو موقعی است که وقتی یکی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی به توهین بی‌سابقه و بی‌نظیر سخنران برنامه به ارکان نظام اعتراض می‌کند، توسط عوامل حراستی به باد کتک گرفته می‌شود و از سالن به بیرون انداخته می‌شود؛ که البته می‌دانیم فردا به بهانه برهم زدن نظم به کمیته انضباطی خواهد رفت و حکم وی نیز از قبل بر همه ما روشن است.

6- نکته جالب این جاست، در دو برنامه قبل که توسط بسیج دانشجویی دعوت شدند و در همین بیان هم از دانشگاه یاسوج به جهت میزبانی میهمانان تشکر به‌عمل می‌آوریم، دانشجویان اجیر‌شده و معلوم‌الحال با بی‌ادبی تمام از شروع برنامه تا پایان ضمن توهین به سخنران و ارکان نظام، نظم جلسه را به هم می‌ریزد، قریب به 10 و حتی بیشتر عوامل حراستی و گاها شخص مسؤول حراست دانشگاه حضور دارند و حتی یک اشاره و حرکت برای کنترل آنها نداشته و بارها مشاهده شده تشویق هم می‌شوند؛ اما در جلسه دیگری که سخنران دو تا از قوای نظام را از صدام بدتر می‌داند جواب دانشجوی بسیجی معترض به این هتاکی کتک‌کاری و بیرون انداختن از سالن توسط عوامل حراستی است.

در پایان این نامه آمده است؛ علی‌ایحال باز برای چندمین‌بار به‌صورت علنی اعلام می‌نماییم که اگر طی این چند‌روز پاسخ مناسب، عذرخواهی و لغو احکام بدون‌دلیل صورت نگیرد، با انتشار برخی دیگر از موارد خصوصا جلسه روز 16 آذر دست به اقدام دیگری خواهیم زد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    برو بابا  با این ادبیاتت

  2. امید گفت:

    برو جمع کن بچه برو بزرگترتو بیار

  3. دندانپزشک گفت:

    واقعا جای تاسف داره اینگونه شاخه شونه کشیدن…

  4. بسیجی واقعی گفت:

    اصلا تعجبی نداره، ادبیات تاسف آور مریدان حسن عباسی همینه!

  5. ر گفت:

    جای تاسف دارد برای حراست که باید منشع آرامش باشد خودش تنش زایی میکند وای به روزی که بگندد نمک

  6. هیات علمی گفت:

    مطمئن باشید هیچ کاری نمی توانید بکنید.
    این کار شما یعنی بی قانونی محض. درود بر رحیمی اصلاح طلب…

  7. بهمئی گفت:

    بروبابا

  8. رسولی گفت:

    ای بابا شما که هر جا هستید خودتون عامل اختشاش هستید

دیدگاه شما