چهارشنبه 17 آذر 1395 - 16:14

پذیرش نیرو در شرکت وابسته به پتروشیمی گچساران

شرکت زاگرس نصب سپاهان ، وابسته به پتروشیمی گچساران از نیروهای متخصص دعوت به همکاری کرده است.

شرکت زاگرس نصب سپاهان (وابسته به شرکت پتروشیمی گچساران) به عنوان یک شرکت EPC در پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی به منظور تکمیل کادر فنی خود درصدد جذب نیروهای متخصص است.

این شرکت در ردیف‌های شغلی زیر نیرو می‌پذیرد:

– برشکار پلاسما

-برشکار اتوماتیک

-بکولد کار

-اپراتور دستگاه رول

-جوشکار2G,3G

متقاضیان جهت ثبت نام به آدرس گچساران- چهار راه بانک کشاورزی شعبه مرکزی- خیابان9دی- نبش مصلی ساختمان ولایت طبقه اول واحد1- دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی پارسیان مراجعه نمایند.

تلفن های تماس:09176633314-09171459156-07432223781

گفتنی است شرکت زاگرس نصب  سپاهان در سال 1380 با ایجاد زمینه در خصوص طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی انبارهای ذخیره سازی نفت و گاز و پتروشیمی شامل : پایپینگ ، استراکچر و مخازن ذخیره ، بالاخص مخازن تحت فشار (دوجداره و کروی ) و با شعار بهره وری ، نوآوری و فرهنگ سازی تاسیس شد.

شرکت  زاگرس نصب سپاهان تا کنون15پروژه در مناطق ویژه صنعتی را با موفقیت به اتمام رسانیده، و مفتخر به دریافت تشویق نامه  هایی از کارفرمایان گردیده است.

این شرکت با در اختیار داشتن حدود40 کارشناس ارشد ،کارشناس و تکنسین ، قابلیت انجام پروژه های صنعتی تاسقف  هفتصد میلیارد ریال را دارا می باشد.

همچنین با احساس مسئولیت و اتکا به توان بالقوه که در مجموعه داشت با ایجاد یک کنسرسیوم و امضای توافق نامه جهت اجرای پروژه های EPC، در فروردین ماه 1387 اقدام به تاسیس بخش اختصاصی احداث سکوی دریایی نمود. این کنسرسیوم متشکل از شرکت های زاگرس نصب   سپاهان در زمینه  ساخت ،نصب و راه اندازی، شرکت    RITS والقائم در کشورهای دبی وعمان درخصوص تهیه وتامین متریال  فعال می باشند.,

هم اكنون در پروژه هاي پتروشيمي ايلام و كردستان در بخش مخازن وسيلوي آلومينيوم   خطوط لوله هاي زيرزميني  (U/G)مشغول به كار مي باشند.امید است در اجرای  اینگونه طرحهای صنعتی دربخش خصوصی بتواندگام مهمی برداشته  و دراین بخش از صنعت  کشور واقع گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما