چهارشنبه 17 آذر 1395 - 14:30

واکنش مدیرکل جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به تیتر انتقادی «بویر نیوز»!

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‎الاسلام ابطحی مدیرکل ارزیابی عملکرد و هئیت همراه برگزار شد.

سید منصور موسوی مدیرکل جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه خودم را فرزند همین استان می‌دانم، اظهار کرد: با زبان لری می‌گویم، به والله بچه همین استان هستم، ریشه و اصالتم لر است.

وی با اشاره به تیتر برخی از رسانه‌ها، اظهار داشت: برخی از رسانه‌های محلی بی اطلاع از بنده اظهاراتی داشتند، بنده بومی این استان هستم، و به مدت سه سال مدیرکل بندرعباس بودم.farhang-2

مدیرکل سابق بنیاد شهید  کهگیویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور ما را در خیلی از عرصه‌ها نجات داده است.

مهدی با بیان ارائه خدمات خود در استان افزود: ۱۶ مصوبه در جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی تصاویر شهدا در سطح استان، پیش نویس سند راهبردی، تهیه و تحویل احکام اعضای شورا، اجرای مراسمات یادواره شهدا، سی دی و برنامه‌های تلویزیونی با موضوع ترویج فرهنگ و شهادت در جامعه ارائه شده است.

وی در ادامه افزود: بازسازی ۴۱۰ گلزار شهدا، ۲ گلزار در دست احداث، قطعه دوم گلزار شهدا در یاسوج با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان بازسازی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل نیاز است.

farhang-1

بر اساس این گزارش؛ در پی زمزمه های انتصاب موسوی (زارع) پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز» با انتشار دیدگاه مخاطبان و جامعه ایثارگری از انتصاب وی به عنوان مدیر غیربومی انتقاد کرده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209353
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    په بگو مال کوچنی و چکاره ای؟

دیدگاه شما