چهارشنبه 17 آذر 1395 - 14:25

رئیس سازمان بسیج کشور با حکم رهبر انقلاب تغییر کرد (+سمت جدید سردار نقدی)

سردار غلامحسین غیب‌پرور با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.

به گزارش بویرنیوز، سردار غلامحسین غیب‌پرور با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.

طی این حکم رهبر معظم انقلاب، سردار غیب‌پرور جایگزین سردار محمدرضا نقدی در سازمان بسیج مستضعفین شد.

 13950917001330_photoa

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می کنم.

ارتقای حضور سازمان یافته تر مردم(بویژه جوانان عزیز) و اعتلای بسیج در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی(مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات رسانی)، ایجاد و ساماندهی مجموعه های اندیشه ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت ها و جلوگیری از نفوذ دشمن، ایجاد سازوکار قطعی برای تقویت هم افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاههای ذی ربط، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهای موثر و مخلصانه سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می کنم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید علی خامنه‌ای

۱۷ آذر ماه ۱۳۹۵

***       

به گزارش بویرنیوز،  گفتنی است، آخرین مسئولیت سردار غیب‌پرور، فرماندهی قرارگاه امام حسین(ع) بود که دقیقا یک سال پیش و در آذر سال 94 به او واگذار شد.

قرارگاه امام حسین(ع) مسئولیت سازماندهی گردان‌های امام حسین(ع) سپاه را برعهده دارد و پیش از سردار غیب‌پرور، سردار شهید حسین همدانی، فرماندهی این قرارگاه را برعهده داشت که در حین انجام مأموریت در 16 مهرماه سال گذشته در حلب سوریه، به شهادت رسید.

پیش از آن نیز سردار غیب‌پرور حدود 11 سال فرماندهی سپاه فجر استان فارس و قبل از آن معاونت آموزش نیروی زمینی سپاه را به عهده داشت.

همچنین طی حکم دیگری سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه شد

13920826000387_photoa

طی اعلام این حکم سردار نقدی به سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شده است.

در حکم رهبر انقلاب آمده است: نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209349
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد بزرگ گفت:

    احسنت به این انتخاب سردار غیب پرور تو زندگیش بسیجی بودن را به معنای واقعی تفسیر کرده است انتاب شایسته ای بود.

  2. یاسوج گفت:

    بویراحمد بزرگ تو کو چو ایشناسیش مرد

دیدگاه شما