چهارشنبه 17 آذر 1395 - 14:07

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت مقصر همه مشکلات نیست/ انتقاد خادمی از دولت احمدی نژاد

خبرگزاری فارس: تهمت زدن به دولت شجاعت نمی‌خواهد/ برخی دولت را مقصر همه مشکلات می‌دانند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی دولت را مقصر همه مشکلات می‌دانند، گفت: تهمت زدن و افترا بستن به دولت شجاعت نمی‌خواهد.

به گزارش بویر نیوز، ظهر امروز همایش تجلیل از نخبگان علمی و پژوهشی به همت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش و مسوولان استانی در یاسوج برگزار شد.

موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان و تاکید بر توسعه اقتصاد دانش‌بیان گفت: این موفقیت‌ها به تحقق هدف دانش‌بنیادی کردن اقتصاد کمک خواهد کرد.

وی توجه و موفقیت‌های این حوزه را مرهون توجه و حمایت دولت تدبیر و امید عنوان کرد و بیان داشت: دولت تدبیر و امید شعار نمی‌دهد بلکه با عمل ثابت کرده حامی چنین فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیادی است.

خادمی در ادامه با تغییر لحن خود خطاب به برخی از منتقدین دولت، گفت: در چند روز اخیر انتقاداتی از دولت از سوی برخی افراد صورت گرفته که در حال توسعه و دامن زدن به آن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این روزها به نظر می‌رسد تهمت و افترا زدن به دولت راحت‌تر شده است، گفت: ای برادر یا خواهری که به دولت تهمت زده و افترا می‌بندید، تهمت زدن به دولت شجاعت نمی‌خواهد.

وی با تصریح اینکه هیچ حمایتی از این افراد صورت نمی‌گیرد، یادآور شد: این افراد قصد دارند بزرگترین مشکلات کشور را به دولت چسبانده و دولت را مقصر اصلی همه مشکلات عنوان کنند.

خادمی، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید توانست رشد اقتصادی را از منهای پنج به صفر و بعد از آن به عدد مثبت برساند و این خودش کلی کار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از این دولت قدرت فروش نفت پایین و اقتصاد از پایه دچار مشکل بود، گفت: طی این سه سال دولت نمی‌توانست اقتصاد را درست کند.

وی با اشاره به اینکه این گودالی است که قبلی‌ها ایجاد کرده و پرکردنش مشکل است، ادامه داد: اما علی‌رغم همه این موانع دولت خیلی کار کرد و حداقل توانست مشکلات را به حالت قبل برگرداند.

خادمی، افزود: دولت مظهر جایی که بتوان شجاعت خود را نشان داد، نیست که هر کس که دلش بخواهد به مسوولان یا مدیران چیزی بگوید.

وی با بیان اینکه مردم بسیار فهیم و آگاه هستند، اضافه کرد: مردم خودشان مسائل را درک کرده و به موقع به این تهمت و افتراها پاسخ خواهند داد./ فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209344
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شیرمحمدی از قزوین گفت:

    به هر حال حرمت نمک را نگه مدارداین استانداربیاباامثال من بریم با مدرک لیسانس در هوای سرد جوشکاری روزی پنجاه هزار تومان اونم همیشه نیست باز ازدولت دفاع می کنی

  2. یاسین گفت:

    قابل توجه استاندار،بیشترین خدمت رسانی به مناطق محروم خصوصا استان ما در زمان دکتر محمود احمدی نژاد بود که خدمات شایانی به این استان کرد

دیدگاه شما