چهارشنبه 17 آذر 1395 - 5:42

کمک 7 میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد/ اعلام شماره حساب برای کمک‌های مردمی

سید صولت مرتضوی در برنامه شبکه استانی دنا که با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیرعامل بنیاد زائر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: برای همین زائرسراها و ساخت آن‌ها برای اسکان مردم محروم با قوت و جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

توسط مدیرعامل بنیاد زائر کهگیلویه و بویراحمد شماره حساب کمک به ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس اعلام شد.

به گزارش بویر نیوز، علی‌اصغر افشار در جمع خبرنگاران با قدردانی از حمایت‌های آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی برای ساخت زائرسرا به استان کهگیلویه و بویراحمد  و پیگیری تملک زمین این زائرسرا و پروانه آن اظهار کرد: خوشبختانه شهردار مشهد رویکرد خوبی نسبت به استان‌هایی مانند ما دارند.

مدیرعامل بنیاد زائر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس رایزنی‌های لازم با شهرداری مشهد انجام گرفت و زمین آن را در اختیار گرفتیم.

وی گفت: برای شروع به کار نیاز به کمک مردم داریم و به همین منظور شماره حساب 3003080888 بانک تجارت شعبه شهید بهشتی یاسوج را برای کمک‌های مردمی در راستای ساخت زائرسرا در شهر مقدس مشهد اعلام می‌کنیم.

این مسؤول افزود: دفتر این بنیاد هم در بلوار شهید مطهری شهر یاسوج و روبروی دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

مساعدت 7 میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مساعدت 7 میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد

شهردار مشهد از کمک 7 میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در این شهر مقدس خبر داد.

به گزارش فارس، سید صولت مرتضوی در برنامه شبکه استانی دنا که با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیرعامل بنیاد زائر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکه همه مردم ایران به خصوص مردم محروم باید بتوانند برای زیارت امام هشتم(ع) به شهر مقدس مشهد سفر کنند، اظهار کرد: برای همین زائرسراها و ساخت آن‌ها برای اسکان مردم محروم با قوت و جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این زمینه اقدامات مؤثری را در دستور کار قرار داده است، افزود: کار ساخت یک زائرشهر و یک زائرسرا توسط استان قدس رضوی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسؤول گفت: همه استان‌های کشور و به خصوص استان‌های محروم را مورد توجه قرار داده‌ایم و با ‌آن‌ها همکاری در راستای ساخت زائرسرا داریم.

مرتضوی گفت: تا به امروز چندین هکتار زمین در اختیار استان‌های کشور قرار گرفته است و برای تعداد 38 سازمان ملی و استان تاکنون واگذاری زمین داشته‌ایم.

شهردار شهر مقدس مشهد در ادامه گفت: متراژ این زمین‌ها از 500 تا هزار و 200 متر مربع بوده که پروانه آن‌ها هم صادر شده است.

به گزارش فارس، مرتضوی بیان کرد: زمینی و پروانه‌ای که در اختیار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته ارزشی معادل 7 میلیارد تومان دارد که برای اسخت این زائرسرا مردم استان همت لازم را خواهند داشت و با کمک‌های خود به تسریع در ساخت آن کمک خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209314
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما