سه شنبه 16 آذر 1395 - 13:34

دلیل لغو سخنرانی نقوی‌حسینی در دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: 4 شرط برگزاری برنامه‌ها در سالن شهید ایزدپناه یاسوج/ اقدامی برای لغو برنامه نقوی‌حسینی نکرده‌ایم

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمایلی به برگزاری برنامه‌ها در سالن شهید ایزدپناه یاسوج تنها در 4 مورد نداریم، بنابراین اقدام ما به هیچ وجه در راستای لغو سخنرانی آقای نقوی‌حسینی نبوده است.

خسرو نظری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اتفاقاتی که در روز گذشته و در خصوص سخنرانی نقوی‌حسینی در شهر یاسوج رخ داد، اظهار کرد: در ارتباط با حضور آقای نقوی و یا هر فرد دیگری هیچ‌گونه هماهنگی و مجوز کتبی از جانب دانشگاه نه صادر شده و نه مجوز میزبانی برای فرد خاصی آمده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شورای فرهنگی و اجتماعی که مسوول بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز عضوی از آن است مصوب کرده‌ایم که با توجه به هزینه‌های 60 میلیون تومانی که برای ساخت و ساز و ترمیم و تکمیل سالن انجام شده تمایلی نداریم که این سالن را در اختیار گروه‌های مختلف و متقاضیان از بیرون دانشگاه قرار دهیم.

وی گفت: از ابتدای مهر هم این سالن را در اختیار کسی قرار ندادیم و آقای مختاری هم مقرارت این شورا را امضا کرده که اکنون متأسفانه امکان برقراری تماس با ایشان نداریم.

نظری افزود: آقای مختاری خودش مصوبه را امضا کرده و اکنون فضایی رسانه‌ای ایجاد کرده مبنی بر این که قرارداد ما با آقای نقوی‌حسینی یک طرفه نقض شده در حالی که قراردادی نبوده و احساس می‌کنم بی‌تجربگی ایشان و یا مباحث دیگری منجر به سوء تفاهم شده است.

این مسؤول گفت: سالن شهید ایزدپناه با این هزینه راه‌اندازی شده و ما هیچ تمایلی نداریم به جز در بحث ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی مهدویت و جلساتی که شورای تأمین استان بنا به اهمیت و ضرورتی که دارد در این سالن برگزار شود

وی افزود: در این سه مورد و با احتساب برنامه‌های داخلی دانشگاه؛ این سالن را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار نمی‌دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: آنچه که اتفاق افتاده فقط بحث سالن شهید ایزدپناه بوده و البته که در مخالفت با سخنرانی آقای نقوی‌حسینی و هیچ فرد فرهیخته دیگری نبوده است.

وی گفت: ما هم معتقدیم که افراد می‌توانند در فضاها حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209276
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بشنوید گفت:

    کاش گفته ی شما حقیقیت داشت

  2. ناشناس گفت:

    اتفاقا كار بسيار عالي وباشجاعتي انجام داديد
    مثل بيشتر مديران ترسو كه جرات هيچ كاري را ندارند ببينيد فقط سخراني دكتر مطهري دراين چند وقت اخير چند بار لغو گرديد اب ازاب هم تكان نخورد

دیدگاه شما