سه شنبه 16 آذر 1395 - 12:20

بنزین گران نمی‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه قیمت بنزین در سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند، درمورد حفظ یا حذف کارت سوخت نیز گفت: درمورد کارت سوخت منتظر تصمیم مجلس هستیم.
به گزارش ایسنا عباس کاظمی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه همایش بین‌المللی CNG، مبنی بر افزایش ٢٠ درصدی قیمت گازوئیل گفت: اجازه دهید مصوبه و بودجه ارائه شود تا ببینیم قیمت‌ها چقدر است.
وی در مورد مذاکره با شرکت های خارجی برای ساخت و توسعه پالایشگاه ها توضیح داد: شرکت های زیادی اظهار تمایل می‌کنند که نیازمند دو تا سه میلیارد تومان سرمایه است اما پیشرفت خوبی در مذاکرات حاصل شده و کارهای پالایشگاه آبادان که دولتی بود در حال آغاز است.
معاون وزیر نفت در مورد افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال ٩٦ توضیح داد: پنج درصدی که در بودجه ذکر شده هر سال وجود دارد و از محصول برداشته می‌شود، اما قیمت ها ثابت می ماند. فکر نمی‌کنم افزایش قیمت داشته باشیم زیرا سال های قبل هم همین روال وجود داشت.
کاظمی در ادامه درمورد اصلاح سامانه سوخت اظهار کرد: اگر بخواهیم سامانه را اصلاح کنیم به ٤٠ تا ٨٠ میلیارد تومان سرمایه نیاز است. ما در مورد عرضه بنزین با توجه به پروژه ستاره خلیج فارس نگرانی نداریم.
وی ادامه داد: برخی دوستان نگران هستند اما ما امنیت عرضه را در هر صورت تضمین می‌کنیم.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما