سه شنبه 16 آذر 1395 - 8:33

بارش برف در محورهای ۶ استان

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور از بارش برف در محورهای ۶ استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج – تهران از محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک  و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل (اکثر محورها) و آذربایجان غربی (محورهای خوی و ماکو)، گیلان (ارتفاعات محور تالش) و مازندران (ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان) بارش برف و در استان های البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، سمنان، گیلان، مازندران (اکثر محورها) و اصفهان (محورهای دامنه و گلپایگان) و خوزستان (محور ایذه) بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا۱۹ از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ – شاهرود و شمشک – دیزین، پونل – خلخال، ایذه – اندیکا و تا اطلاع ثانوی مسدود است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209210
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما