دوشنبه 15 آذر 1395 - 21:40

زن 33 ساله دهدشتی 50 ساچمه خورد و زنده ماند!

خانم 33 ساله‌ای که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از مرگ حتمی نجات یافت.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت:خانم 33 ساله که به علت اصابت گلوله دچار صدمات شدید شده بود با حضور به موقع در این بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش بویرنیوز، سید امیر مولایی‌فر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خانم 33 ساله‌ای که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از مرگ حتمی نجات یافت.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در تشریح جزئیات این خبر گفت: این بیمار ساعت 12 و 50 دقیقه دوازدهم آبان‌ماه در حالی که از فاصله کوتاه مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته بود و وضعیت بی‌ثبات و بحرانی داشت و با افت فشار و خونریزی شدید همراه بود به اورژانس خاتم الانبیاء مراجعه کرد.

مولایی‌فر افزود:پرسنل اتفاقات بدون اتلاف‌وقت اقدامات اولیه ضروری را بر روی بیمار انجام داده و با هماهنگی و حضور به‌موقع دکتر بهادران جراح عمومی بیمار سریعاً به اتاق عمل انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه ضمن کنترل خونریزی تحت عمل لاپاراتومی«برداشتن روده بزگ» قرار گرفت،تصریح کرد: پس از هشت ساعت عمل سخت و طاقت فرسا این خانم جوان از مرگ حتمی نجات یافت.

مولایی فر بیان کرد: با تلاش تیم اتاق عمل بیش از 50 ساچمه از شکم این بیمار خارج و محل ورود و خروج تیر و دیواره شکم بیمار که کاملاً آسیب دیده بود ترمیم شد.

این مسؤول افزود: بیمار با وضعیت استیل به بخش آی.سی.یو منتقل شد و پس از 48 ساعت به هوشیاری کامل رسید و در حال حاضر با علائم حیاتی نرمال در بخش آی.سی.یو بستری است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دهدشتی ها در هشت سال دفاع مقدس هم نشان دادند در برابر تیرو تفنگ مقاوم هستند و عقب نشینی هم نکردند .. آفرین به شیرمردان و شیرزنان کهگیلویه بزرگ

  2. ناشناس گفت:

    خداوند به دکتر بهادران قوت بیشتری دهد که الحق و الانصاف متخصص شایسته قدردان و جز نوابغ هستند و وجود همچون پزشکانی مایه افتخار این مرز و بوم هست

دیدگاه شما