دوشنبه 15 آذر 1395 - 21:25

نوبخت: همه اسمی داریم الا فرشید!/روایت حجاریان از «ناز» روحانی/نظر امام (ره) درباره نقش جنجالی افسانه بایگان/پلمب یک بیمارستان به خاطر تخمک فروشی/عده قابل‌توجهی دو تابعیتی در دولت وجود دارد

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد

ادعای جدید «محمود صادقی» در دانشگاه امیرکبیر

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی” که امروز(دوشنبه 15 آذر) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3 شهید دانشجو در 16 آذر 1332، گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید گرایش‌های سیاسی را دخیل کرد. وی در سخنان امروز خود مدعی شد: در دوره‌ای به یکی از کاندیداها تماس گرفته و گفته‌اند که 2 میلیارد تومان پول بده تا تائید صلاحیت شوی که بعداً به 500 میلیون تومان راضی شدند که البته من این مطلب را به شورای نگهبان نسبت نمی‌دهم.صادقی با بیان اینکه ما برای اجرای دغدغه‌های رهبری انقلاب کار می‌کنیم، گفت: من برای رهبر معظم انقلاب احترام قائلم و این برای ریا نیست. من تا آخرین قطره خونم برای مبارزه با فساد می‌جنگم و می‌دانم رهبری هم دغدغه جدی برای مبارزه با فساد دارند، اما من می‌دانم که باید قوانین به درستی اجرا شود. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

عده قابل‌توجهی دو تابعیتی در دولت وجود دارد

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی با 136 رای قانون دو تابعیتی ها را تصویب کرد و در گام بعد این قانون موقت مجلس برای تحقیق تفحص در کمیسون امنیت ملی مطرح شده که کمیسیون تحقیق تفحص کمیسیونی را تشکیل می دهد و 15 الی 20 نفر عضو این کمیسیون هستند. وی بیان داشت: دولت در دوره قبلی و فعلی مجلس شورای اسلامی مخالف بررسی دو تابعیتی‌ها هست اما اطلاعات موثقی داریم که عده قابل‌توجهی دو تابعیتی در دولت وجود دارد که در سمت‌های معاونتی، مشاوره‌ای، شرکت‌های خصوصی و مجموعه‌های مختلف وجود دارند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای به تبعات دو تابعیتی‌ها اشاره کرد و افزود: خاوری رئیس بانک ملی دو تابعیتی کانادا بود و بعد از اختلاس 3 هزارمیلیاردی در روز روشن از جلوی چشم دستگاه‌های امنیتی فرار کرد و اکنون برای برگشت ایشان در تلاش هستند همچنین دری اصفهانی در تیم مذاکره هسته‌ای متولی امور مالی مذاکرات شد دو تابعیتی بود و با سرویس‌های مختلف کار می‌کرد این‌ها در نقاط حساس صدمه می‌زنند و ما درصدد جمع‌آوری اطلاع ایشان هستیم.

درخواست غرامت ۳۴۰ میلیون دلاری یک خانواده اسرائیلی از ایران

یک خانواده اسرائیلی که فرزند آنها، ۲ سال پیش و طی یک عملیات در قدس ربوده و کشته شد، ادعا کرده‌اند ایران و سوریه با حمایت مالی خود در انجام این عملیات دخیل بوده‌اند و حال باید غرامت پرداخت کنند. فارس این خبر را منتشر کرد.

شهردار بناب به همراه ۲ کارمند دیگر دستگیر شد

با دستگیری شهردار بناب به همراه دو کارمند دیگر شهرداری مجموع دستگیرشدگان در پرونده رشوه و تبانی در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب به 18 نفر رسید و تحقیقات نیز در این مورد همچنان ادامه دارد. در بین دستگیرشدگان شهردار، یکی از معاونان شهردار، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، 10 نفر از کارکنان شهرداری به چشم می خورد و 5 نفر دیگر نیز افرادی هستند که در بحث ساخت و ساز فعالیت داشته‌اند. هنوز برآورد دقیقی از مبالغ تبانی و ارتشاء در ارتباط با پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب وجود ندارد و با این حال پرونده همچنان برای بررسی بیشتر مفتوح است. یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب ضمن تأیید خبر دستگیری شهردار بناب خاطرنشان کرد: برای انتخاب سرپرست جدید شهرداری بناب منتظر نظر و پاسخ مسئولان استانداری خواهیم بود. گفتنی است: شهردار بناب در 16 اسفند سال 1393 با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بناب به این سمت انتخاب و در فروردین ماه سال 1394 رسماً به عنوان شهردار بناب معرفی شد. دستگیر شدند. باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.

تجربه ۸۴ را تکرار نخواهیم کرد که با ۴ کاندیدا شکست خوردیم

حجت‌الاسلام محسن رهامی یکشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه کردستان که در تالار فردوسی این دانشگاه برگزار شد، با یادآوری حادثه کوی دانشگاه تهران، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان بعد از هشت سال منزوی، سال ۹۲ با گزینه اصلی خاتمی آمدند اما چون نشد، گزینه بعدی هاشمی‌رفسنجانی بود که بعد از آن هم ناطق‌نوری مدنظر بود ولی چون به نتیجه‌ای نرسید، به سراغ عارف و روحانی رفتیم. رهامی خاطرنشان کرد: در آن زمان گفتیم ما هیچ راهی غیر از همراهی و همکاری با نظام برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و رفتن به سمت دموکراسی و توسعه از طریق صندوق‌های رأی نداریم. رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یادآوری کرد: براساس ارزیابی کمیته ارزیاب اصلاحات از ۱۲ استان کشور، آقای روحانی با اختلاف دو درصدی از عارف جلو بود که در نهایت روحانی تنها کاندیدای اصلاحات شد. وی افزود: الان غیر از روحانی کسی را برای ریاست جمهوری آینده نداریم و کسی را مطرح نمی‌کنیم چون هر کسی که بود، با توجه به این شرایط و امکاناتی که در اختیار دولت است، نمی‌توانست این موفقیت‌ها را بدست آورد. رهامی افزود: تجربه ۸۴ را تکرار نخواهیم کرد که با چهار کاندیدا شکست خوردیم و برای انتخابات آینده هم لیست‌های واحد شورا و ریاست جمهوری می‌دهیم که این تجربه در ۹۲ و ۹۴ کمک کرد. فارس این خبر را منتشر کرد.

سرنوشت اختلاس های زمان محمودآقا چه شد؟

کواکبیان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: دانشگاه بدون سیاست دانشگاه مرده است/ دانشجو باید مطالبه‌گر باشد نه اینکه منتظر حوادث و تحولات شود؛ بلکه باید خودش حادثه‌ساز و تحول‌گرا باشد. عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: در جامعه ما بسیاری از مسائل می‌گذرد که نمونه آن اتفاق برای یک نماینده است، اما مسائل عمیق‌تری در جامعه وجود دارد که یکباره می‌شنویم همچون اعدام بابک زنجانی. شاید در وهله اول خوشحال شویم که قرار است یک مفسد میلیارد نفتی اعدام شود اما ما راضی نیستیم به این زودی اعدام شود. دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار نفت برده شده اما معلوم نیست پول‌ها چه شده است. از ۱۱ هزار میلیارد پول تنها ۴ یا ۵ هزار میلیارد شناسایی شده و باید مشخص شود بقیه کجا رفته است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

در دوره احمدی‌نژاد حتی کاهو نیز از چین وارد می‌شد

پروانه مافی نماینده مجلس نهم در سخنرانی روز دانشجو گفت: انتظار ما از دولت این است که فضای دانشگاه به یک فضای ایده‌آل برسد. هرچند امروز فضای امنیت شکسته شده اما باید دانشگاه و وزارت علوم به یک استقلال کامل برسد. دانشجویان و به خصوص دانشجویان اصلاح‌طلب باید اتحادیه تشکیل بدهند و با هم متحد باشند. حسن روحانی دولتی بدهکار را تحویل گرفت که در بخش اقتصاد تورمش ۴۰ درصد بود و بنگاه‌های اقتصادی قفل شده بود و فروش نفت به کمترین حد خود رسیده بود و حتی با همین میزان فروش نیز امکان جابجایی پول آن وجود نداشت و پول نفت با چمدان‌ها جابجا می‌شد. شرایط آنقدر بد بود که سال ۹۲ حتی در نان و خوراک واردات داشتیم اما خوشبختانه امروز خودکفا شده‌ایم. حتی در دوره احمدی‌نژاد کاهو نیز از چین وارد می‌شد. باید انتظاراتمان را از دولت معقولانه کنیم و گذشته خود را نیز به یاد داشته باشیم. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

آششتیانی از نقوی حسینی شکایت کرد

دولت پس از نطق سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه 11 آبان در جریان بررسی رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت و در مخالفت با برنامه‌های فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش از وی به‌دلیل ایراد تهمت به دانش آشتیانی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد. این شکایت از طریق معاون پارلمانی رئیس جمهور به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان واصل شده و قرار است در جلسات آتی این هیئت با حضور نماینده دولت و نقوی حسینی بررسی شود. این دومین باری است که دولت از نقوی حسینی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت می‌کند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 کنایه ضرغامی به رئیس‌جمهور

عزت‌الله ضرغامی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان در برنامه‌ای با عنوان «دانشجو و رسانه» اظهار داشت: عزت‌الله ضرغامی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان در برنامه‌ای با عنوان «دانشجو و رسانه» با گرامیداشت شهادت دانشجویان در 16 آذر 1332 اظهار داشت: من هم همانند آقای روحانی اعتقاد دارم که برجام را خدا آورد و خیلی چیزها به ویژه چهره واقعی آمریکا مشخص شد، این چهره‌ امروز ذره‌ای پیچیدگی ندارد و نشان می‌دهد که آمریکا مثل گوریل وحشی است که زنجیر پاره کرده و متکی به قدرت خود است. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
پیش‌بینی احمدی‌نژادی‌ها از میزان رای روحانی
عبدالرضا داوری، از نزدیکان به محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی از رای 24 میلیونی حسن روحانی خبر داد و با بیان اینکه ممکن است اصولگرایان استراتژی هایی طراحی کنند که از این طریق رای روحانی را پایین بیاورند گفت: اما نظر سنجی ها نشان میدهد روحانی در غیاب احمدی نزاد ۶۰ تا ۶۵ درصد رای دارد که در چهل میلیون واجدین رای در دوره بعد این تعداد چیزی حدود بیست و چهار میلیون رای برای روحانی است. داوری با اشاره به نظر سنجی های اخیر خاطر نشان کرد: رشد محبوبیت و آرای جلیلی در بدنه نیروهایی اصولگرایی و حزب اللهی بیشتر از رشد رای قالیباف است . انتخاب این خبر را منتشر کرده است.
نظر امام درباره نقش جنجالی افسانه بایگان
افسانه بایگان به تازگی در یک گفت‌وگوی ویدئویی بخشی از خاطرات ساخت سریال سربداران و بازی در نقش ترکان بانو را بیان کرد و گفت بعد از ساخت سریال عده‌ای با نقش او مخاف بودند. ولی عوامل سریال توانستند کانال‌هایی بزنند و خدمت مرحوم اما برسند و امام با دیدن بخش‌های از سریال سربدارن فرمودند: چه ایرادی دارد؟ اولا که از کلاه‌گیس استفاده شده و بعد هم اینکه برای نشان دادن موقعیت یک دربار باید آن را با همه آن موضوعات ارائه دهیم تا برای بیننده قابل لمس باشد. من در ان جلسه نبودم ولی به هر حال امام با یک سعه صدر بنده و سریال را نجات دادند.
رئیس مرکز تجارت جهانی به خاطر انتقاد از دولت راهی زندان می‌شود؟
فرزند رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: پدرم به دلیل انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت و بانک مرکزی و پرونده‌سازی علیه وی، در حال انتقال به زندان است. علیرضا سبزعلیپور اظهار کرد: پدرم به دلیل انتقاداتی که از سیاست‌های مالی و بانکی دولت داشته‌ از طرف دادسرای پولی و بانکی در حال انتقال به زندان است. وی افزود:پدرم در ماه های اخیر تذکرات متعددی از طرف بانک مرکزی در خصوص عدم انتقاد از بانک مرکزی دریافت داشته است و خواهان خاموش شدن او شده بودند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
یک سال حبس برای دختر معروف ایرانی در هند
حسن نوریان، سرکنسول کشورمان در حیدر آباد با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده نرگس کلباسی در شهر رایاگادا هند خاطرنشان کرد: جلسه قرائت رای دادگاه شهر رایاگادا از ایالت اوریسا هند درمورد اتهام خانم کلباسی ساعت ۲ عصر امروز (دوشنبه ۱۵ آذر) برگزار شد و متاسفانه باوجود اینکه مستندات و مدارک خاص و متقنی علیه خانم کلباسی وجود نداشت، دادگاه محلی حکم به یک سال زندان و ۳۰۰ هزار روپیه جریمه نقدی برای خانم کلباسی صادر کرد. سرکنسول کشورمان در حیدرآباد گفت: خانم کلباسی که امروز به همراه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدر آباد و وکیل طرف قرارداد سرکنسولگری در محل حضور دارند، بلافاصله با سپردن وثیقه ملکی توانستند از بازداشت خارج شوند و دادگاه به مدت یک ماه فرصت اعتراض به رای دادگاه داده است. ما بلافاصله از وکلایمان  درخواست کردیم که همانجا اعتراض به رای دادگاه را مکتوب کرده و به دادگاه ارائه بدهند.ایسنا این خبر را منتشر کرد.
سکونت 16 خانواده در کاخ سعدآباد
فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: هنوز ۱۶ خانوار به صورت غیرقانونی در کاخ موزه سعد آباد ساکن هستند و دستگاه قضایی بزودی این پرونده را تعیین و تکلیف می‌کند. فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: هنوز ۱۶ خانوار به صورت غیرقانونی در کاخ موزه سعد آباد ساکن هستند و دستگاه قضایی بزودی این پرونده را تعیین و تکلیف می‌کند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
امارات: تهدید بستن تنگه هرمز به تاریخ پیوست
حاکم منطقه فجیره امارات با اشاره به راه اندازی خط لوله این کشور برای دور زدن تنگه هرمز گفت که تهدید به بستن تنگه هرمز به تاریخ پیوست.به گزارش عصرایران، مقامات نظامی ایران بارها تهدید کرده بودند در واکنش به اقدامات خصمانه طرف های خارجی  تنگه هرمز را خواهد بست.شیخ حمد بن محمد الشرقی حاکم امارت (منطقه) فجیره امارات با اشاره به ایران ادامه داد: تهدید به بستن تنگه هرمز دیگر مربوط به گذشته است. ما از این تهدید عبور کرده ایم و اهمیتی به آن نمی دهیم.حاکم فجیره در مصاحبه با خبرگزاری رسمی امارات (وام) گفت: خط لوله نفت که به تازگی عملیاتی شد و می تواند 70 درصد از تولید نفت امارات را بدون نیاز به تنگه هرمز به بازارهای بین المللی منتقل می کند. یک برنامه ریزی برای اینده میان مدت و طولانی مدت است. این به این معنی است که تهدید به بستن تنگه هرمز به تاریخ پیوست و اهمیت زیادی به آن نمی دهیم.
پلمب بخش نازایی بیمارستان مهم تهران به خاطر تخمک فروشی یک دختر
به دنبال اهدای تخمک یک دختر ازدواج نکرده با شناسنامه جعلی، بخش نازایی یک بیمارستان مشهور تهران پلمب شد.اطلاعات دریافتی خبرنگار عصرخبر حاکیست، فروش تخمک برای رفع مشکل نازایی در روش IVF کاسبی جدید برخی دختران جوان به خصوص دختران دانشجو است تا از این طریق درآمدی کسب کنند و در همین راستا باندهایی توسط سودجویان متعددی تشکیل شده که اقدام به اغفال دختران می کنند.اهدای تخمک برای دختران ممنوع می باشد ولی اهدای تخکم برای زنان منع قانونی ندارد گرچه بازار سیاه و سودجویی از طریق فروش تخمک ممنوع بوده و مسئولین نظارتی به شدت با آن برخورد می کنند.قیمت خرید تخمک از دختران و زنان حدود یک میلیون تومان است که سودجویان در ازای دریافت سود چند صد درصدی آن را به نیازمندان واگذار می کنند.در همین راستا، در پی وخامت حال یک دختر مجرد، مادرش اقدام به شکایت از بیمارستان کرد که با بررسی های مسئولین مشخص شد که این دختر با شناسنامه جعلی متعلق به دوستش به ایران بیمارستان جهت کاشت و اهدای تخمک مراجعه کرده است.در تحقیقات انجام شده از این دختر مشخص شده که یک باندی اقدام به اغفال دختران می کرده و در ازای دریافت یک میلیون تومان آن ها را برای اهدای تخمک به بیمارستان معرفی می کرده است که برخی از افراد این باند دستگیر شده و پیگیری های قضایی در حال انجام است.بررسی ها مشخص کرده پیش تر نیز اتفاقات مشابهی صورت گرفته است.
حسین شریعتمداری: برجام باید در مدارس تدریس شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: خوشحالیم که آقای رئیس جمهور در مجلس اعلام کرد تمدید تحریم ها نقض برجام است امیدواریم پاسخ درست و درمانی به نقض تحریم ها توسط آمریکا داده شود.مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: ما هم موافق تدریس برجام در مدارس هستیم، برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود تا دیگران عبرت بگیرند.شریعتمداری ادامه داد: ما چاره ای جز بازگشتن از راه خطایی که رفته ایم نداریم، مادامی که در مقابل آمریکا بایستیم و بر قدرت جوانان مان تکیه کنیم پیروز هستیم، اگر یک قدم به عقب برداریم آنها جلو می آیند.وی با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار ما هستند، گفت: آمریکا ما را تهدید به جنگ می کند در حالی که یک بار با ما جنگیدند در آن زمان هیچ تجهیزات نظامی نداشتیم اما نگذاشتیم کشور ما را تصرف کنند. الان توان دفاعی قوی داریم.
روحانی برای کاندیداتوری دوباره باید ناز کند
سعید حجاریان به دیده بان ایران می گوید: معاش مردم برنامه دراز مدت می طلبد و در حال حاضر هم کسی در کشور جز آقای روحانی وجود ندارد که بتواند این بار را بردارد. شاید هم آقای روحانی نخواهد دوباره کاندیدا بشود به دلیل فشارهایی که هم از داخل و هم از خارج بر او وارد می شود. شاید البته و من خبری ندارم. همین اخیرا دیدید که سید حمید زیارتی(روحانی) به آقای روحانی گفت شما انگلیسی هستید. چرا باید بماند؟ آیا کسی با فرد توهین کننده برخورد کرد؟ این توهین مستقیم به رئیس جمهور است و جرم عمومی تلقی می شود، همین الان دستگاه قضایی باید زیارتی(روحانی) را بگیرد و ببرند دادگاه ویژه روحانیت او را محاکمه کنند.الان افراد زیادی نظیر احمدی نژاد، عباسی، سید حمید روحانی و … را آزاد گذاشته اند تا هرچه می توانند نسبت به رئیس جمهور بگویند، آن طرف آمریکا و خارجی ها شرایط را می بینند و با خود می گویند که اوضاع این کشور قمر در عقرب است و چرا باید سرمایه گذار خارجی به ایران بیاورند. سرمایه گذار خارجی وقتی می بیند اوضاع به این صورت است با خود می گوید چرا باید به چنین جایی رفت.آقای روحانی نباید دغدغه ای داشته باشد و برای کاندیداتوری دوباره باید ناز کند، خیلی هم دلشان بخواهد که فردی مثل او دوباره در این شرایط حاضر باشد کاندیدا بشود و عنان کار را در دست بگیرد.
پشتیبانی انتخاباتی کرباسچی از کمیته انتخاباتی زنان اصلاح طلب
پایگاه خبری تحلیلی «پارس» مدعی شد سازماندهی زنان رادیکال جبهه اصلاحات با فرماندهی فائزه هاشمی رفسنجانی در قالب مجمع زنان اصلاح طلب، کلید خورده است.در این سازماندهی تاکنون فهرست و شناسنامه کاملی از سمن(NGO)ها آماده شده، سرشاخه شناسایی شده اند.بر اساس این فهرست، سمن های مجوزدار و بدون مجوز دعوت شده و خواستار آن شده اند که بی مجوزها سریعا تقاضای مجوز نموده تا از طریق رایزنی های صورت گرفته سریعا دارای مجوز شوند در عین حال که پشتیبانی های مالی لازم صورت گیرد.همچنین بر اساس این فهرست طبقه بندی هایی نیز سمن ها دارند که طبقه بندی هایی چون خیریه و طبیعت گردی، محافل قرآنی و.. مشاهده می شود.قرار است در صورتی که سرشاخه ها از توانمندی لازم برخوردار نیستند از افراد رادیکال و تندرو استفاده شود تا بتوان به خوبی در انتخابات آتی ریاست جمهوری مورد بهره برداری قرار گیرند.گفته می شود پشتیبانی های لازم از سوی حسین مرعشی و غلامحسین کرباسچی صورت می گیرد.
روحانی در اصولگرایان مدافعی ندارد
نماینده مجلس پنجم، با بیان اینکه تابه حال سخنی در خصوص معرفی روحانی به جامعه نشنیده‌ام، تصریح کرد: شاید می‌توان گفت که آقای روحانی در میان تشکل‌های اصولگرایی مدافعی نداشته است که در آنجا مورد بحث قرار بگیرد.ترقی با اشاره به اعلام اسم خودش به عنوان یکی از گزینه‌های مورد بررسی گفت: اسامی ما و افراد دیگر نیز در راستای بررسی‌های درون حزبی است ، البته بنده آقای میرسلیم را ارجح‌تر برخودم می‌دانم.وی ادامه داد: آقای میرسلیم یک چهره‌ کارشناس، بدون حاشیه، متخصص و ساده زیست است. ایشان مورد اعتماد نظام و با سابقه اجرایی بالا هستند. وی نقاط مثبت فراوانی را دارند به همین دلیل فکر می‌کنم گرایش به سمت ایشان گرایش مطلوبی باشد.این مطلب در نامه نیوز منتشر شده است.
واکنش جالب نوبخت به خبر تاسیس صرافی توسط پسرش
نوبخت در مورد اینکه در شبکه‌های مجازی گفته می‌شود فرشید نوبخت فرزند خود صرافی ایجاد کرده است، گفت: ما نوبخت حقیقی هستیم و همه اسمی در خانواده وجود دارد، الا فرشید.این مطلب در نسیم منتشر شده است.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209144
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما