دوشنبه 15 آذر 1395 - 13:52

بيانيه نماینده بویراحمد و دنا به مناسبت روز دانشجو

نماینده مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا با طی بیانیه ای روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش بویر نیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
16 آذرماه در تقویم افتخارات ایران اسلامی یادآور روزی است كه فرزندان دانشجوي این خاک در در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال، آزادی و سربلندی ایران به جهانیان فهماندند که می‌توان در برابر هر قدرتی ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

دانشجویان و دانشگاهیاني كه در راستای استقلال، استکبار ستیزی، عدم وابستگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی  و در مسير توليد علم و بومي سازي دانش، همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.

رشد فزاینده دانشگاه ها، دانشگاهیان و دانشجویان، نرخ خیره کننده رشد مقالات علمی محققان ایرانی و پیشرفت های حاصل شده در عرصه های مختلف علم و فناوری از جمله پزشکی و داروسازی، سلولهای بنیادی، فناوری های زیستی و نانو، فناوری هسته یی، هوا فضا و … که در شرایطی سخت و با وجود کمبود شدید اعتبارات، حاصل شده نشان از عزم و اراده ای استوار در حرکت مستمر در مسیر ارتقای علمی و فناوری کشور دارد.

بنابراين همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه  فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام داشته باشند.

اينجانب به نمايندگي از مردم شريف شهرستان هاي بويراحمد و دنا ضمن گرامی داشت یاد و نام شهیدان والامقام 16 آذر و شهداي گرانقدر هسته اي كشور و همه شهدای جهاد علم و انقلاب اسلامي که در راه استقلال و آزادی ايران اسلامي جان خویش را تقدیم کرده اند، این روز بزرگ را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خاصه دانشجویان و اساتید وارسته استان كهگيلويه وبويراحمد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت،سرافرازی و موفقيت روزافزون همه این عزیزان را در همه صحنه ها تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

غلام محمد زارعي
نماینده مردم شريف شهرستان هاي بويراحمد ودنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209132
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما