دوشنبه 15 آذر 1395 - 11:54

اقدامات ویژه بخش کبگیان برای سلامت دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی بخشداری کبگیان برای خدمت به دانش‌آموزان منطقه

بخشدار کبگیان با اعلام آمادگی برای خدمت به دانش‌آموزان منطقه گفت: توجه به سلامت دانش‌آموزان از اولویت‌های مهم بخشداری کبگیان است.

 به گزارش فارس، صبح امروز جلسه شورای مدارس بخش کبگیان با حضور مسؤول آموزش و پرورش و مدیران مجتمع بخش در بخشداری برگزار شد.

مهران گودرزیان با تبریک فرا رسیدن آغاز امامت حضرت  مهدی(عج) و تقدیر از مسؤولان مرکز بهداشتی درمانی کبگیان و مدیران و مسؤولان آموزش و پرورش در خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان اظهار کرد: بنیه تکامل یافتن جامعه در گرو تلاش‌های مسؤولان مربوطه در خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در مناطق محروم است.

بخشدار کبگیان گفت: توجه به سلامت دانش‌آموزان بسیار مهم است و برای تحقق آن به همکاری و تلاش مجتمع‌ها و مراکز بهداشتی این منطقه دارد.

وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان جامعه دانست و افزود: توجه و حمایت از دانش‌آموزان موجب رشد آنها برای یک آینده سالم خواهد بود، همچنین توجه به دانش‌آموزان تنها مربوط به آموزش و پرورش نیست بلکه همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند.

گودرزی سلامتی جسمی را نیازهای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: یک دانش‌آموز تا جسمی سالم نداشته باشد خوب یاد نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: بخشداری کبگیان برای ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان منطقه آمادگی کامل برای همکاری را دارد و امیدواریم در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

در ادامه این جلسه مهرداد ارجمند مسؤول مرکز بهداشتی درمانی کبگیان با ارائه گزارش عملکرد این مرکز در خدمت‌رسانی همه جانبه به دانش‌آموزان در مدارس بخش گفت: ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که دانش‌آموزانی سالم در این منطقه داشته باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مگه تو کبگیان دانش آموزی هم مونده

دیدگاه شما