دوشنبه 15 آذر 1395 - 5:55

انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد

نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمدعلی علیمردانی را به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمدعلی علیمردانی را به سمت مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در متن حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. درانجام این ماموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص درتوسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن درسطح استان مراقبت ویژه به عمل آورید. همچنین هماهنگی با مقامات محلی و درراس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد. افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه دراستان را بر عهده دارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را درخدمت به شهروندان عزیز و تلاش درجهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت دارم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209072
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امید گفت:

    با عرض تبریک

  2. سید محسن دادگر گفت:

    با عرض تبریک و آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون ???

  3. فرزامی گفت:

    تبریک عرض مینماییم ایشان از لحاظ علمی و مدیریتی قوی هستند به یقین تحولات خوبی ایجاد خواهد شد

  4. رضا گفت:

    ضمن تبریک و تهنیت به دکتر علیمردانی که فردی تحصیل کرده و چهره ای علمی در حوزه مدیریت  و موارد فنی میباشد و بدون شک متخصص، متعهد هم هست.امیدم که  با علم و درایت ایشان تحولاتی خوبی در زمینه زیرساخت راهها که عامل اصلی توسعه بوده  در استان رقم زده شود.

دیدگاه شما