یکشنبه 14 آذر 1395 - 15:45

افتتاح بزرگترین پارکینگ و پایانه درون شهری یاسوج(+تصاویر)

با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج فاز اول بزرگترین پارکینگ و پایانه درون شهری به بهره‌برداری رسید.

با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج فاز اول بزرگترین پارکینگ و پایانه درون شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بویرنیوز؛ محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در حاشیه این مراسم به با بیان اینکه در مرکز استان مشکل پارکینگ داریم، اظهار کرد: قیمت زمین‌ها در مرکز استان متری ۱۵ میلیون تومان است، لذا باید از املاک دولتی استفاده می‌کردیم و با توافقی که با اداره‌کل اوقاف انجام داده‌ایم، طرحی را از «سمت خیابان منتظری تا هتل ارم» برنامه‌ریزی کردیم و بنا بر این شده که در فاز اول این زمین را که بلااستفاده بوده و هیچ کاربری هم نداشته را تبدیل به پارکینگ کنیم.

وی در ادامه افزود: در فاز دوم معادل محل اداره بهزیستی بویراحمد، ساختمانی را برای آنها اجاره و آماده می‌کنیم و آن را تبدیل به پارکینگ خواهیم کرد و در فاز سوم هنگامی که معادل ورزشگاه تختی در موقعیت بهتری فضای ورزشی با شرایط بهتر آماده کردیم، این ورزشگاه را نیز تبدیل به پارکینگ خواهیم کرد.

mg_0159-800x600-copy

جاوید با بیان اینکه فاز اول این پارکینگ با ۱۶۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: در واقع با این کار منافع اداره ورزش و بهزیستی و از همه مهمتر منافع مردم را در نظر گرفتیم.

سیدمحمد کاظم نظری در این آیین، اختصاص زمین جایگزین ورزشگاه تختی یاسوج با هدف توسعه فضای ورزشی و فضای سبز شهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: همکاری اداره‌ها برای توسعه پارکینگ در مرکز شهر از نیازهای حیاتی ساماندهی حمل‌ونقل درون شهری یاسوج است.

فرماندار شهرستان بویراحمدبا بیان اینکه  بحث پارکینگ در اولویت مرکز استان خواهد بود،گفت: با احداث این پارکینگ یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج که در سال‌های اخیر به یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان تبدیل شده بود مرتفع می‌شود.

mg_0147-800x600-copy

نظری با تاکید براینکه نباید برای رفع چالشهای پیش رو در حوزه ی شهری به دیگر حوزه ها آسیبی وارد شود،اظهارکرد:   ورزش جوانان باید  مد نظر گرفته شود وفضایی بیشتر از فضای کنونی با موقعیتی بهتر جایگزین شود.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به مشکلات امنیتی وترافیکی  ورزشگاه تختی یاسوج،ابراز امیدواری کرد برنامه ریزی برای تامین اعتبار  ورزشگاه جدید با مکانی مناسب، در دستور کار مدیران و دست اندرکاران قرار بگیرد.

فرماندار تصریح کرد: عملیاتی کردن فازهای ۲ و۳ بزرگترین پارکینگ وپایانه درون شهری مستلزم همکاری ادارات ونهادهای مختلف است واز همه ی ادارات دولتی خواست برای بحث پارکینگ در مرکز استان اهمیت ویژه ای قائل باشند.

رئیس شورای ترافیک شهرستان افزود: پارکینگ را در هر جایی از شهر نمی توان احداث کرد واحداث این پارکینگ اقدامی ارزشمند است.

mg_0170-800x600-copy

mg_0162-800x600-copy

mg_0156-800x600-copy

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. داودصفایی لقب گفت:

    تشکر از شهردار و فرماندار .واقعا ممنون .

دیدگاه شما