یکشنبه 14 آذر 1395 - 7:10

اقدام زشت برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس

امروز رئیس جمهور برای تحویل لایحه بودجه سال ۹۶کشور میهمان مجلسی ها بود.

بویرنیوز به نقل از خبرگزاری یوپنا، در این جلسه رئیس جمهور کلیات لایحه بودجه سال ۹۶ را با نمایندگان ملت در میان گذاشت و از تلاش های دولت در رفع اشتغال و عواقب بدعهدی غربی ها در موضوع برجام نیز سخن گفت.

زمان مناسب ارائه لایحه بودجه که در دولت قبل به عادتی بد در کشور تبدیل شده بود و داد مجلس ها را هم درآورده بود از نگاه رئیس جمهور پنهان نماند و  وی خطاب به نمایندگان ملت گفت: دولت یازدهم تقدیم به موقع لایحه بودجه را رعایت شان و منزلت مجلس و نشانگر اهتمام خود در پایبندی به قانون و رعایت انضباط مالی می داند.

این نظم دولت در ارائه لایحه بودجه موجب شد تا رئیس مجلس تشکر چند باره ای به این خاطر از رئیس جمهور و دولت داشته باشد.

پس از پايان گزارش رئيس دولت يازدهم از لايحه بودجه ۹۶، علی لاریجانی ضمن تشكر چندين باره از روحاني گفت: تشكر مي كنيم از سخنان رئيس جمهور و هيئت همراهشان كه براي ارائه گزارش بودجه به مجلس آمدند. از اينكه دولت محترم در وقت مقرر لايجه بودجه را به مجلس ارائه كردند، تشكر مي كنيم.

نکته تاسف و البته تعجب آور این بود که در میانه سخنرانی رئیس جمهور در صحنن علنی مجلس که از شبکه ها مختلف نیز پخش می شد، تعدادی از نمایندگان استان خوزستان به بهانه آلودگی هوا سخنان رئیس جمهور را قطع کرده و با بر هم زدن نظم جلسه برای دقایقی جو مجلس را متشنج کردند که با تذکر رئیس مجلس موضوع ختم به خیر شد.

این اقدام نمایندگان خوزستان که پیشتر نیز در قالب استعفا برای تغییر مدیریت ها و موضوعاتی از این دست نمود داشته بیش از آنکه تلاشی برای حل مردم و کشور باشد نشان از عقده گشایی سیاسی و البته جلب توجه است.

در حالی که نمایندگان و استاندارارن به راحتی با رئیس جمهور دیدار می کنند و رئیس جمهور نیز نسبت به مسئله آلودگی هوا اهمیت خاصی قائل بوده و دستورات مهمی را نیز صادر کرده اما همگان می دانند که موضوع ریز گردهای خوزستان یک موضوع منطقه ای است نه داخلی و این اقدام نمایندگان دستاوردی جز حاشیه سازی با نگاهی به انتخابات پیش رو نیست.

لزوما جای طرح چنین موضوعاتی در چنین جلسه و با چنین شکلی نیست و باید پرسید چرا آرامش کشور به راحتی دستاویز برخی نمایندگان می شود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208998
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بببب گفت:

    بویر نیوز سعی کن بی طرف باشی حتی سعی کن طرف یک نماینده خاص نباشی

  2. شرمت الله گفت:

    نماینده ای که همانند خروس بد موقع فریاد سر  کند از چشم ملت خواهد افتاد 

  3. رضا گفت:

    این سری از نمایندگان یه مشت آدم تازه به دوران رسیده ای هستن

دیدگاه شما