سه شنبه 9 آذر 1395 - 17:51

حاشیه های داغ حضور تاج گردون در یاسوج + تصاویر

گروه سیاسی  – همایش «یاوران وقف» صبح امروز (سه شنبه) در سالن کتابخانه مرکزی یاسوج با حضور دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، این همایش حاشیه هایی داشت که قابل توجه بود:

– شلوغی بیش از حد سالن بطوریکه تعداد چشمگیری از جمعیت ایستاده این برنامه را دنبال می کردند و همچنین حضور گسترده مدیران کل و چهره های سیاسی قابل توجه بود که البته گویا جز مدعوین بودند.

– زارعی و تاج گردون دو نماینده حاضر در این همایش در اظهاراتشان گفتند که قرار نیست زیاد صحبت کنند اما خیلی بیشتر از وقت تعیین شده سخن گفتند تا حتی برخی برنامه های همای هم لغو شد.

– حضور قابل توجه همراهان تاج گردون و البته افرادی که به عنوان بادیگارد از آنها یاد می شد قابل توجه بود و قابل توجه تر اینکه یکی از افرادی که به عنوان بادیگارد از وی یاد می شد تلاش داشت تا وانمود کند نظم و هماهنگی جلسه را در دست دارد و مدام خبرنگاران و افراد حاضر در جلسه را امر و نهی می کرد که البته مذاق برخی خوش نیامد و به وی تذکر دادند که خوشبختانه این ماجرا هم بی حاشیه پایان یافت.

– تاج گردون در سخنان خود خطاب به مدیرکل اوقاف استان به مزاح گفت: حاج آقا جنتی مریضی هایی دارند که نشانه خوشگذرانی است! قند خون و چربی خون! وی ادامه داد: از موقعی که به استان امده ای خوشتیپ تر شده ای! بر و روت باز شده است! در همین حین زارعی نیز وارد این ماجرا شد و خطاب به تاج گردون گفت؛ از تاثیرات یاسوج است اینجا مردم به خودشان می رسند، که تاج گردون هم این حرف را تائید کرد.

– سخنان تاج گردون درباره بحث تغییر نام استان با این مضمون که وی دوستدار اصالت و فرهنگ استان است و تاکید کرد “کهگیلویه و بویراحمدی” است و همچنین دفاع از اصالت بویراحمدی خود و عدم حمایت از تغییر نام استان و انتقاد از کسانی که بجای انتقاد و ایجاد فضای گفتگو، یکجانبه و بدون استدلال به این ماجرا نگاه کرند با استقبال حضار و تشویق مردم همراه شد.

– بیشترین گلایه و انتقاد تاج گردون از این بود که بسیاری یادداشتش را نخوانده اند و به آن واکنش نشان داده اند.

– تاج گردون در سخنانش بارها بر لزوم وحدت و همدلی استان تاکید کرد و چندین بار نیز به این موضوع که استان روی ریل توسعه قرار گرفته است و نیازمند همدلی برای جرکت در مسیر توسعه هستیم تاکید کرد.

– یکی از حاضران در جلسه در پایان سخنرانی تاج گردون بلند شد و نسبت به برخی استخدام های خاص که از یک خانواده چند نفر استخدام شده اند و بقیه خانواده ها چند بیکار دارند انتقاد کرد که تاج گردون خطاب به وی گفت؛ “گپ گاو رو بزن!”

– یکی از جوانان حاضر در این همایش نیز به تاج گردون گفت؛ آقای دکتر بگوئید که ما “واو” نیستیم و هرگز به دنبال جدایی گچساران از استان نیستیم که وی هم این سخنان را با سر تکان دادن تائید کرد.

– زارعی نیز خطاب به تاج گردون گفت که لطفا بگوئید که بحث تغییر نام استان تمام شده است که تاج گردون هم ابراز داشت هیچگاه به دنبال تغییر نام استان نبوده و نیستم.

– حضور چشمگیر افراد نامه بدست هم برای دیدار نمایندگان قابل تامل بود.

– موقع خروج تاج گردون از سالن جلسات وی در میان حلقه ای از همراهانش به بیرون سالن رفت که گویا قصد نداشتند که مردم با وی ملاقات داشته باشد و حتی اجازه پرسش سوال به خبرنگاران نیز داده نشد.

photo_2016-11-29_21-17-38 photo_2016-11-29_21-17-45 photo_2016-11-29_21-17-56 photo_2016-11-29_21-18-01 photo_2016-11-29_21-18-18 photo_2016-11-29_21-18-21

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما