شنبه 6 آذر 1395 - 10:50

آب نماهای جدید در شهریاسوج ایجاد می شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظرو فضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار آب نماهای جدیدی درمعابرشهری یاسوج نصب وراه اندازی می شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج ؛ دکترفرشاد صادقی روز شنبه دربازدید ازفعالیت های عمران شهری یاسوج افزود: زیبا سازی شهری و تلطیف محیط  در میادین و معابر مختلف حوزه خدماتی این شهرداری ازجمله اهدافی است که دراین طرح دنبال می شود.

وی اظهارداشت: معابر و میادین منطقه از جمله نقاطی هستند که به علت تردد زیاد ، ایجاد چشم اندازی مطلوب و دلپذیر در آن مورد ضروری است .

photo_2016-11-26_14-15-55

وی بیان کرد: عنصر آب در فرهنگ ایرانی جایگاه و مفهوم خاصی داشته و باعث تلطیف و شاداب نمودن محیط می شود و ساخت آب نماهای متنوع با نورپردازی های زیبا در دستور کار این سازمان  قرار دارد .

مدیرعامل سازمان سیما، منظرو فضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: آب نماهای جدید با فضا سازی مناسب و سازه هایی همخوان با شرایط محیطی قابل دید برای عموم در حال ساخت و راه اندازی هستند .

وی با اشاره به نورپردازی ویژه در این آب نماها بیان کرد : سعی شده داخل و خارج آب نماها با طراحی مناسب زیباسازی و نورپردازی گردد تا فضایی دلچسب برای رهگذران ایجاد شود .

photo_2016-11-26_14-16-00

صادقی با اشاره به اینکه آبنماها يكي ديگر از عناصري اند كه در زيبا جلوه دادن فضاي شهري از اهميت برخورداند گفت: امروزه فضاي شهري بايد فضاهايي سبك و آرام باشند تا بتوانند حس مطلوبي در شهروندان در حين آمد وشد روزانه آن ها ايجاد كنند.

وی اظهارداشت: آب به عنوان يكي از عناصر اصلي معماري و شهرسازي در فضاهاي شهري معاصر جایگاهی دارد و در سال هاي اخير از قابليت هاي آب در ايجاد جاذبه هاي بصري براي زيباسازي فضاهاي شهري استفاده شده است.

photo_2016-11-26_14-16-05

وی تاکید کرد:آبنماها مي توانند ميان امكانات شهري و شهروندان ارتباط صميمي برقرار نماید .

به گفته وی مبلمان شهري از جمله عناصر سازنده فضاهاي شهري محسوب مي شود و كميت، كيفيت، زيبايي، راحتي، دوام و محل استقرار آن ها نقش بسيار اساسي در دستيابي به شهري زيبا و سالم دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208402
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی رضا گفت:

    احسنت به اقای صادقی
    امیدواریم تحول خوبی در فضای سبز شهر یاسوج شاهد باشیم

  2. ناشناس گفت:

    کاش کمی هم روی فرهنگ کار می‌کردند که متاسفانه خیلی ضعیف هستیم

دیدگاه شما