شنبه 6 آذر 1395 - 12:28

ماجرای کلیپ کتک خوردن مامور نیروی انتظامی به اتهام سواستفاده از زنان و واکنش فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

مشخص نیست با چه هدفی مجددا این شایعه منتشر می شود و امیدواریم همشهریان عزیز به این شایعات توجه نکنند و جلوی دامن زدن به آن را بگیرند.

گروه اجتماعی – سال گذشته کلیپی در فضای مجازی رد و بدل شد که در آن یک مامور نیروی انتظامی از دست دو جوان به اتهام سواستفاده از جایگاه نیروی انتظامی کتک می خورد.

به گزارش «بویر نیوز»، در متنی که همراه این کلیپ منتشر شده بود، امده بود؛ این مامور نیروی انتظامی، رئیس یکی از کلانتری های شهر یاسوج است که مردان را به بهانه های مختلف بازداشت می کرده و برای آزادیشان از زنان آنها سواستفاده می کرده است و بالاخره در خانه یکی از آشنائیان به دام می افتد و کلیپ مذکور که حاوی برخورد فیزیکی دو جوان با وی است در آنجا ضبط شده است.

در همان تاریخ، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده فرمانده وقت نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این کلیپ در گفتگو با «بویر نیوز»، گفته بود: این مامور نه تنها رئیس کلانتری در شهر یاسوج نیست بلکه عضو نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیست.

بر اساس این گزارش، در همین حال طی روزهای اخیر مجددا این کلیپ از سوی برخی کانال های تلگرامی مطرح منتشر شده است و نه تنها به تاریخ آن اشاره ای نشده است بلکه اشتباه ربط دادن این شخص به نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز تصحیح نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به پخش مجدد این کلیپ گفت: این شخص هیچ ارتباطی به نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد و مربوط به یکی از استان های همجوار است.

سرهنگ مهدی انصاری در گفتگو با «بویر نیوز» قویا ارتباط این شخص را به نیروی انتظامی استان رد کرد و  تاکید کرد: وی نه تنها رئیس کلانتری در شهر یاسوج نیست، حتی جمعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و عناوین مطرح شده برای این مامور کاملا کذب و دروغ است.

انصاری افزود: این کلیپ مربوط به مدت ها قبل است که منتشر شده بود و نیروی انتظامی استان هم به شایعات پاسخ داد و به دلیل شباهت لهجه متاسفانه این فرد را به نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد منتسب می کنند که کاملا کذب است.

وی تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم برای شخص متخلف در همان تاریخ پرونده ای ایجاد شد و با وی برخورد صورت گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید برا اینکه پیگیر عوامل انتشار مجدد این کلیپ خواهیم بود، ابراز داشت: مشخص نیست با چه هدفی مجددا این شایعه منتشر می شود و امیدواریم همشهریان عزیز به این شایعات توجه نکنند و جلوی دامن زدن به آن را بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208398
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    بله فرمانده استان کاملا درست گفته این کلیپ یک سال پیش  به شبکه های اجتماعی راه یافت و هیچ ربطی به استان کهگیلویه ندارد

  2. س گفت:

    اين کليپو چند مدتيه ک در استان هاى شمال غربى بخصوص اذربايجان غربى دست ب دست ميشه و وجهه استانمان رو زير سوال برده. از مسئولين انتظامى استان خواهشمنديم با انتشار دهنده اى کليپ ب جد برخورد کنند چ در استان باشن چ در غير استان

  3. فرهنگی گفت:

    این کلیپ مربوط به …………. است فرد خاطی هم اخراج شده است

  4. فتاحی گفت:

    چرا پلیس فتا و دادستانی با عوامل پخش این طور کلیپها و… که باعث بی اعتمادی و تشویش اذهان عمومی می شود برخورد نمی کنند

دیدگاه شما