سه شنبه 3 بهمن 1391 - 10:12

تجاوز به دختر 18 ساله معلول توسط مرد هوسران

بویر نیوز : دادگاه تجدیدنظر بحرین حکم حبس ابد یک مرد ایرانی به جرم تجاوز به یکی از دوستان دختر (فرزند) خود، را تایید کرد.

این مرد 38 ساله در سپتامبر سال گذشته به دلیل تجاوز به یک دختر 18 ساله که دچار ناتوانی ذهنی است، به زندان محکوم شد. وی بعدتر علیه این رای در دادگاه عالی درخواست تجدید نظر کرد که این دادگاه نیز محکومیت وی را تایید کرده است.

این مرد که به عنوان نگهبان یک ساختمان مشغول به کار بود، در 28 ژانویه سال گذشته یکی از دوستان دختر خود را که گفته می‌شود، ظرفیت عقلی در حد یک کودک 8 ساله دارد را به خانه‌اش برده و از وی خواسته تا به اطاق خوابش برود و در آنجا به این دختر تجاوز کرده است.

وی پس از این که قربانی ماجرا را برای خانواده‌اش تعریف کرده و گفته بود که پدر یکی از دوستانش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است، توسط پلیس دستگیر و سپس در دادگاه محاکمه شد.

بر اساس اسناد دادگاه، آزمایشات DNA نشان می‌دهد که این مرد به شاکی تجاوز کرده است.

این مرد ایرانی دارای سابقه کیفری شامل 10 مورد معامله مواد مخدر، دزدی و سوء استفاده اخلاقی از یک پسر 18 ساله است. وی به دلیل جرایم قبلی‌اش به 10 سال زندان محکوم شده بود، اما بعدتر در دادگاه تبرئه شد.

وکل مدافع این متجاوز گفت: برای آخرین بار از دیوان عالی بحرین درخواست تجدید نظر خواهد کرد تا بتواند مجازات موکلش را کاهش دهد.

ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما