پنجشنبه 20 آبان 1395 - 11:37

عضو هیات‌رئیسه مجلس: انتخاب ترامپ دولت ایران را دچار چالش می کند

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ و کلینتون فرقی برای جمهوری اسلامی ایران ندارند و تفاوت آنها در نوع ابراز دشمنی است.

111

به گزارش بویر نیوز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرگزاری «یوپنا»، در واکنش به نتیجه انتخابات آمریکا، گفت: تفاوتی در نامزدهای انتخاباتی آمریکا نبود و تنها وجه تمایز آنها در نوع دشمنی ورزی با ایران است که یکی پنهانی و دیگری آشکار با کشور ما دشمنی می کنند.

وی افزود: فرق جمهوری خواهان و دموکرات های آمریکا در نحوی دشمنی آنهاست که گروه اول به روشنی و آشکارا و گروه دوم نیز بصورت پنهانی با ما دشمنی دارند و ترامپ هم دشمنی آشکار خود را با ایران نشان داده است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: فقط در ایران عده ای بودند که دلباخته آمریکا بودند و با انتخاب ترامپ سرشکسته می شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره تبعات انتخاب ترامپ و تاثیر آن بر برجام نیز گفت: برجام از هم اکنون پاره است و فرقی هم ندارد ترامپ باشد یا کلینتون چرا که ترامپ می گوید برجام را پاره می کنم و کلینتون هم به آن عمل نکرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر احتمالی این انتخابات بر اقتصاد ایران، بیان داشت: ما تا به خودمان متکی نباشیم هیچ تغییر در وضعیت حاصل نخواهد شد و هیچ مساله ای از بیرون کشور نمی تواند به اقتصاد ما ضربه بزند و نمی تواند به آن کمک کند و تنها راه رشد اقتصادی کشور نیز این است که بر روی پای خودمان بایستیم.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که نتیجه انتخابات آمریکا چه تاثیری بر ایران دارد، ابراز داشت: بالاخره این دولت دچار چالش خواهد شد چرا که بر روی وفای به عهد آمریکایی ها حساب کرده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206922
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما