چهارشنبه 19 آبان 1395 - 19:33

افشاگری فرماندار بویراحمد از یک تخلف توسط اداره ورزش و جوانان استان/هزینه میلیاردی برای هیچ!

فرماندار بویراحمد گفت: بازی دو تیم فوتبال نفت گچساران و زاگرس یاسوج از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه تختی یاسوج تخلف بود.

فرماندار بویراحمد گفت: بازی دو تیم فوتبال نفت گچساران و زاگرس یاسوج از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه تختی یاسوج تخلف بود.

به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، دیدار تیم‌های زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران از هفته نهم دور رفت رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور روز سه شنبه گذشته در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار شد که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

سید محمدکاظم نظری در این خصوص بیان کرد: پیشتر به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده بود که ورزشگاه تختی یاسوج از نظر امنیتی و امکانات برای برگزاری مسابقه فوتبال در حد لیگ مناسب نیست.

dsc00768
وی تاکید کرد: این رقابت باید در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برگزار می‌شد. ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت به بهره برداری رسید اما تاکنون مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: گفته می‌شود زیرساخت‌های ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج آماده نشده است و جای سؤال است اگر ورزشگاه زیرساخت ندارد چرا یک سال پیش افتتاح شد.
نظری تاکید کرد: که از این پس اداره کل ورزش و جوانان استان موظف است رقابت‌های فوتبال استانی و ملی را در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برگزار کند و تخلف از این امر قابل پیگرد است.

به گزارش بویرنیوز، برای ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هزینه هنگفت و میلیاردی صورت گرفته و تا کنون عملا هیچ استفاده مفیدی نشده و جای سوال آن باقیست چرا پولی که می توانست مشکل گشای خیلی از بخش ها به خصوص در ارتباط با اشتغال جوانان باشد الان مصرف ورزشگاهی شده که هیچ استفاده ای ندارد و عمر مفید آن رو به زوال است؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206902
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    درود بر فرماندار کاردان و نترس

  2. ناشناس گفت:

    درود بر نظری شجاع

  3. فرزامی گفت:

    احسنت بر دکتر نظری  که نسبت به اجرای قوانین و حق مردم دقت نظر دارند 

  4. علی گفت:

    خداقوت ایزدی

  5. 1250 گفت:

    بابا ورزشگاه آماده نی همان 90 درصد دولت احمدنژاد هست

  6. بویراحمد گفت:

    خدایی عملکرد تربیت بدنی چیست و چه سودی به حال کشور و مردم دارد تعدادی کارمند روز میرن تو اداره  چه کار میکنن فقط تعدادی حسابدارن و برا بقیه حقوق می نویسن واخرماه هم بقیه میگن اضافه کار کم دادن در حالی که در ماه یک ساعت بازده کاری نداشتن

  7. لر گفت:

    احسنت بویراحمد

دیدگاه شما