دوشنبه 2 بهمن 1391 - 13:36

کشف محموله مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز: مأموران پاسگاه تنگ‌سرخ حین اجرای تور ایست و بازرسی در جاده شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی وانت پیکان با دو سرنشین مشکوک و دستور ایست دادند.

علی کاشانی  یاسوج اظهار داشت: با هوشیاری مأموران پاسگاه انتظامی تنگ‌سرخ این شهرستان، در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان در محور شیراز به یاسوج بیش از 29 کیلو‌گرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بویراحمد در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه تنگ‌سرخ حین اجرای تور ایست و بازرسی در جاده شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی وانت پیکان با دو سرنشین مشکوک و دستور ایست دادند.

کاشانی افزود: در بازرسی مأموران از این خودرو بیش از 29 کیلو‌گرم تریاک که در این خودرو به صورت ماهرانه‌ای جا‌سازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بویراحمد تصریح کرد: در این رابطه دو نفر متهم نیز دستگر شدند و جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی این شهرستان انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در بویراحمد افزود: اعتیاد معضل فراگیر در جامعه بوده که همگان در معرض تهدید مواد افیونی قرار گرفته‌‌اند و مبارزه با این معضل و پدیده نیازمند عزم همگانی بوده که شایسته است مردم در نقاط مختلف این استان در این راه مشارکت و اطلاعات خود را به پلیس 110 در طول شبانه روز اعلام دارند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20688
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ساجد گفت:

    آجرک اله

دیدگاه شما