سه شنبه 18 آبان 1395 - 7:18

همه آنچه باید پیرامون آزمون‌های استخدامی بدانید

جزئیات برگزاری آزمون‌های استخدامی سال ۹۵ تشریح شد.

حسین توکلی مشاور عالی سنجش عالی آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی برای 12 دستگاه، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی بر حسب مورد صبح و بعدازظهر روز جمعه در 53 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در آزمون صبح 213 هزار و 280 داوطلب شرکت می‌کنند که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و 88 هزار و 894 نفر مرد هستند و در آزمون عصر نیز 239 هزار و 368 داوطلب شرکت می‌کنند که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و 81 هزار و 841 نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: فرآیند برگزاری آزمون در صبح جمعه از ساعت 8:30 دقیقه و عصر جمعه از ساعت 14 است که درهای ورود به حوزه‌های امتحانی در نوبت صبح ساعت 8 و در نوبت بعدازظهر ساعت 13:30 دقیقه بسته می‌شود.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درها در حوزه امتحانی حاضر باشند و هر داوطلب باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار را به همراه داشته باشد.

به گفته وی، در جلسه آزمون به هر داوطلب دو بسته داده می‌شود که بسته اول یک برگ پاسخنامه به همراه یک جلد دفترچه آزمون عمومی و بسته دوم، دفترچه آزمون تخصصی است.

توکلی گفت: در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام داوطلب درج شده و دفترچه سؤال داوطلبان اعم از عمومی یا اختصاصی شخصی‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام داوطلب بر روی جلد دفترچه درج شده و این دفترچه دارای تنوع است، به طوری که داوطلبان باید دقت کنند کد عددی و حروف انگلیسی پرسشنامه با کد عددی و حروف انگلیسی پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

توکلی ادامه داد: دفترچه آزمون عمومی حاوی 100 سؤال عمومی متناسب با خوشه شغلی است که داوطلب باید در مدت 110 دقیقه به سؤالات آن پاسخ دهد و آزمون اختصاصی شامل سؤالات تخصصی متناسب با خوشه شغلی است که داوطلب باید در مدت 80 دقیقه به سؤالات پاسخ دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206751
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما