پنجشنبه 6 آبان 1395 - 18:24

موفقیت بزرگ در حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد/ انجام اولین عمل جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

دکتر وفایی افزود: یکی از نیازهای اساسی مردم و کمبودهای بخش درمان ما عمل جراحی قلب بود که خوشبختانه این کار امروز در استان و در بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع) انجام گرفت.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: نخستین عمل جراحی قلب در این استان امروز انجام شد.

دکتر فرزاد وفایی در گفتگو با «بویر نیوز»، بیان داشت: ظهر امروز و با حضور تیم 20 نفره جراحی قلب، اولین عمل باز قلب در بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع) انجام شد.

1121139512 (1)

وی بیان کرد: این کار برای اولین بار در استان در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انجام شد و یکی از موفقیت‌های بزرگ در این حوزه به شمار می‌رود.

دکتر وفایی افزود: یکی از نیازهای اساسی مردم و کمبودهای بخش درمان ما عمل جراحی قلب بود که خوشبختانه این کار امروز در استان و در بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع) انجام گرفت.

وی افزود: این عمل جراحی با سرپرستی دکتر شفیعی،فوق تخصص جراحی قلب و عروق در اتاق عمل قلب بیمارستان امام سجاد(ع) انجام پذیرفت. دکتر وفایی ادامه داد در این عمل بیمار حدودا 70 ساله ای تحت عمل قرار گرفت که خوشبختانه در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) تحت مراقبت است و شرایط خوبی دارد.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خاطرنشان کرد: مردم استان برای انجام عمل قلب به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند که با این موفقیت بزرگ بسیاری از هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در استان گفت: طرح تحول سلامت دستاوردهای بزرگ و خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشت که راه‌اندازی بخش قلب و انجام نخستین عمل جراحی قلب یکی از این دستاوردهای بزرگ به شمار می‌رود.

دکتر وفایی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تیم جراحی و پرسنل پشتیبان حاضر در این عمل افزود: عمل امروز نتیجه توجه ویژه  رئیس محترم جمهور و دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت و سلامت  است که با حمایت های وزیر محترم بهداشت، و پیگیرهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین محترم دانشگاه محقق شده است.

photo_2016-10-27_18-54-53

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد سربلند گفت:

    خدا قوت

  2. کارشناس درمان استان گفت:

    احسنت بر متولیان سلامت استان خداقوت.

  3. هموطن گفت:

    قطعا اگر مطالبات پرستاران را پرداخت کنند در ارائه خدمات هیچ کوتاهی نخواهند داشت . از آقای دکتر یزدانپناه تقاضا داریم مطالبات چند ماه گذشته پرداخت گردد 

  4. ترابی گفت:

    تبریک و خداقوت به آقای دکتر چمن عزیز و آقای دکتر یزدانپناه.

  5. عزیزی گفت:

    درود بر دکتر وفایی و دکتر یزدانپناه . امیدوارم شاهد تلاشهای بیشتر و خدمات بهتر شما در عرصه خدمت رسانی به مردم محروم استان باشیم .

  6. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر چمن بزرگ

  7. باران گفت:

    قدمی بزرگ  اما  خیلی دیر …..!!!  که نشان از دغدغه های مدیران قبلی داشته …. تبریک به دکتر وفایی عزیز و تشکر به پاس زحمات شبانه روزی خود و تیم اجرایشان ….کاری بزرگ و ارزشمند  و ماندگار انجام دادید علی رغم تمام هجمه های فردی سیاسی و … خسته نباشید به خاطر سه سال تلاش هدفمند  و مؤثر…خدا قوت به خاطر تمام روزهایی که همراه تیمتان تا پاسی ازشب درگیر راه اندازی بخش های جدید بودید (تنها ICU جنرال استان …بخش پست پارتوم …سی تی اسکن و…) وحال اولین مرکز جراحی قلب استان با استانداردترین و مجهز ترین تجهیزات ….امیدوارم شاهد موفقیت شما دربهره برداری کلینیک ناباروری و اولین مرکز پزشکی هسته ای  استان و زایشگاه جدبد باشیم….باورتان قویتر …عزمتان راسختر …قدمتان محکمتر فارغ از زخم همه حاشیه های محیطی …..

  8. ناشناس گفت:

    دکتر چمن انسان وارسته ایست که بدون وابستگی خاصی اهل زحمت کشیدن برای توسعه بخش سلامت استان هست

  9. ناشناس گفت:

    علوم پزشکی همچنان در محورتوسعه
    لطفاپیگیرپرداختهای پرسنلی هم باشید،خداخیرتان بدهد

  10. میرزایی گفت:

    هر سه عزیز خیلی زحمت کشیدند ممنون از بویرنیوز و خداقوت به آقایان دکتر چمن دکتر یزدانپناه و دکتر وفایی.

  11. دختر لر گفت:

    خسته نباشيد دكتر يزدان پناه

  12. تقی زاده گفت:

    درود    و سپاس از دکتر شفیعی
    که باعث افتخار قوم لر است.
    موفق و پیروز باشید

  13. علیرضا رضایی گفت:

    تبریک

دیدگاه شما